رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

۳۱ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

چهارشنبه تیر ۳۱ ۱۳۹۴، ۰۸:۳۶ ق.ظ

کلیپ جاذبه های کاذب کلیسایی در کلام رهبری

انجمن رهپویان هدایت: مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان به نقل از سید قطب مطلبی پیرامون جاذبه های کاذب کلیسایی بیان فرمودند که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته و به مجلس انس رهبری و دانشجویان حلاوت خاصی بخشید.


دریافت
مدت زمان: 2 دقیقه 56 ثانیه 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۴ ، ۰۸:۳۶
انجمن رهپویان هدایت
سه شنبه تیر ۳۰ ۱۳۹۴، ۰۳:۲۳ ب.ظ

هدف، وسیله را توجیه نمی‌کند!

   

بر خلاف فرقه‌های مسیحی که به هر قیمتی به دنبال جذب مخاطب هستند حتی اگر در خلال آن، افعال حرام و خلاف شئون ادیان الهی نیز انجام شود در آموزه‌های اسلامی ارتکاب مقدمه حرام برای فعل حلال، جایز نیست و مقام معظم رهبری نیز تاکیدات قاطعی بر رعایت این موضوع داشته‌اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۳
انجمن رهپویان هدایت

در جشنی که به مناسبت هشتادمین سال تولد "تنزین گیاتسو" چهاردهمین دالایی لامای بودائیان تبت- قاتل مسلمانان میانمار- برگزار شد، یک دست او در دست "جرج‌بوش" و دست دیگرش در دست همسر رئیس جمهور سابق آمریکا قرار داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۴ ، ۰۹:۴۸
انجمن رهپویان هدایت

مصادیق بسیار زیادی از کاربرد موسیقی‌های رپ و زیرزمینی در کلیساها و شبکه‌های وابسته به فرقه مسیحیت صهیونیستی به چشم می‌خورد که تنها توجیه آن، "جذب مخاطب با استفاده از شیوه‌های هیجانی" بوده و می‌توان چنین نتیجه‌گیری کرد که کلیساهای وابسته به این فرقه، به "کاباره" و "محل تجمع افراد لاقید" تبدیل شده‌اند.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۱
انجمن رهپویان هدایت

شبکه‌های ماهواره‌ای وابسته به فرقه مسیحیت صهیونیستی، برنامه‌هایی را تولید و پخش می‌کنند که در آن جوانان را تشویق به برقراری "روابط هنجارشکنانه" کرده و این شبکه‌ها در واقع مجری توطئه قدیمی "اشاعه بی‌بندوباری و لاقیدی" هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۴ ، ۰۸:۴۵
انجمن رهپویان هدایت
شنبه تیر ۲۷ ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ق.ظ

صد شکر که فطر آمد…

   

با فرا رسیدن عید سعید فطر، انسان از تمامی وابستگی‌های دست‌وپاگیر و از بند گناهان آزاد می‌شود؛ از این‌رو بندگان صالح خدا، باید خدا را به‌دلیل ورود به دوره جدیدی از زندگی معنوی شکر کنند و صد البته باید برای از دست رفتن ماه خوبی‌ها و برکات، افسوس بخورند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۴ ، ۰۰:۲۸
انجمن رهپویان هدایت

نگاهی به تحولات هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، تجاوز صدام به کویت و جنایات بی‌شمار بر ضد ملت عراق، بخوبی اثبات می‌کند که امام(ره) در دفاع مقدس، به دنبال ریشه‌کن کردن منبع جور و تباهی بودند و از این‌رو قطعنامه 598 و آتش‌بس را با تعبیر "جام زهر" پذیرفتند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۴ ، ۰۷:۴۲
انجمن رهپویان هدایت

اولین چیزی که در قرآن کریم نظر مرا جلب کرد، زندگی حضرت عیسی (علیه السلام) و حضرت مریم (سلام الله علیها) بود؛ چرا که با زندگی آنها در کاتولیک آشنا بودم و نقاط مشترک زیادی بین قرآن کریم و کتاب مقدس در این زمینه وجود داشت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۲
انجمن رهپویان هدایت