رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

۱۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

شنبه فروردين ۳۰ ۱۳۹۹، ۰۲:۱۷ ب.ظ

نقشه بهائیان برای خلع سلاح ملت های ضد صهیونیزم

نقد بهائیت

اگر کسی از حیث تاریخی نوشته های سرکردگان بهائیت را بررسی کند خواهد دید که آن ها هیچ جمله یا حتی حرف درخور تاملی نزده اند و تنها هنر شان این بوده که از کتب ادیان الهی مطالبی را نقل کرده و به خود نسبت دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۱۷
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه فروردين ۲۷ ۱۳۹۹، ۱۱:۳۸ ق.ظ

رابطه کرونا و آرماگدون

مسیحیت تبشیری

شیوع بیماری همه گیر کرونا ویروس در آمریکا و اروپا بار دیگر مباحث آخرالزمانی و آرماگدونی را بر سر زبان‌ها انداخت و مسیحیان صهیونیست به عنوان باورمندان آرماگدون نظریات خود را ارائه کردند. گویا بار دیگر جریان اوانجلیست دنبال این است تا تجربه پیشگویی‌های مربوط به سال 2012 را تکرار کند. این بار وجود ویروس کرونا هم به کمک آنها آمده تا مصداقی بر ادعاهای خود داشته باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۹ ، ۱۱:۳۸
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه فروردين ۲۵ ۱۳۹۹، ۰۳:۲۲ ب.ظ

لذت واقعی در معنویت حقیقی است

معنویت حقیقی

گرایش افراد به فرقه های شبه معنوی و انحرافی دلایل مختلفی را به دنبال دارد. یکی از مهمترین عوامل جذب به عرفان های بدلی که اتفاقا در بین جوانان نیز بسیار بیشتر است، لذت گرایی نهفته شده در متون این نوعرفان های تقلبی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۲۲
انجمن رهپویان هدایت
شنبه فروردين ۲۳ ۱۳۹۹، ۰۴:۵۴ ب.ظ

سیاست بهائیان در تحقیر جوامع انسانی

نقد بهائیت

دکتر خنجی می نویسد: رساله ی سیاسیه که عبدالبها در اینجا به آن اشاره می کند، رساله ای است که در باب روابط ملت و حکومت و حقوق سیاسی افراد، تدوین شده است و در آنجا، هر گونه حق سیاسی را از ملت سلب نموده و حکومت را مخصوص ملوک و موهبت الهی می شمارد. باری، لوح فوق، نشان می دهد که منظور بهائیان از عدم دخالت در سیاست به چه معنی است و چه هدفی را دنبال می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۹ ، ۱۶:۵۴
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه فروردين ۲۰ ۱۳۹۹، ۰۴:۱۰ ب.ظ

جعلیات فرق تصوف درباره حیات حضرت صاحب الزمان (عج)

مدعیان دروغین

امروز همه  ادیان الهی به یک منجی موعود  اعتقاد راسخ دارند که دنیا را از شر ظلم و جور پاک می‌کند و عدالت را بر زمین جاری می‌کند. مسلمانان نیز مانند دیگر ادیان الهی، منتظر ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیة الله الأعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستند و در کتب معتبر شیعیان وحتی اهل تسنن  روایات زیادی در حد تواتر از ظهور آن حضرت خبر داده‌اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۹ ، ۱۶:۱۰
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه فروردين ۱۸ ۱۳۹۹، ۰۲:۵۸ ب.ظ

حتی در معنویت از سلبریتی ها تقلید می کنیم!

نقد عرفان کاذب

از مهمترین شبهاتی که در حوزه دین به افراد متدین و دین دار وارد می شود، شبهه چرایی تقلید و مقلد بودن است! این موضوع و شبهه با ارجاع افراد به نگاه منطقی و اینکه انسان ذاتا برای هر کاری به متخصص رجوع می کند، رفع می شود. چرا که هر فرد برای امورات مختلف خود به متخصصان و افراد دارای علم و اطلاعات رجوع می کند و در حوزه دین که بسیار تخصصی و وسیع است لاجرم باید افرادی باشند تا محل رجوع مردم قرار گیرند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۵۸
انجمن رهپویان هدایت

نقد بهائیت

حسینعلی‌نوری یا همان بهاء به هنگام مواجهه با پرسش ها، مشوش گشته و با تندی به سوال کننده پاسخ می داد و به جای جواب، به فحاشی و تکفیرگری روی می آورد. روزی فردی از بها پرسید بهشت کجاست؟ وی با ناراحتی و عصبانیت جواب داد: «قال این الجنه و النار قل الاولی لقایی و الاخری  نفسک ایها المشرک المرتاب گفت بهشت و دوزخ کجا است به او بگو بهشت لقا و دیدار من و جهنم وجود تو است ای مشرک و شکاک»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۹ ، ۱۶:۱۹
انجمن رهپویان هدایت
پنجشنبه فروردين ۱۴ ۱۳۹۹، ۰۹:۳۱ ق.ظ

اظهارات جنگ طلبانه کشیش تبشیری

لازاروس یقنظر در اظهاراتی جنگ طلبانه ضمن استقبال از نبرد ایران و رژیم صهیونیستی می گوید: فعالیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران موجب درگیری و خشونت در منطقه خاورمیانه است، وقتی بمب های کنار جاده ای در عراق منفجر شدند، من گفتم "این ها از ایران آمده است." اکنون هم جنگ یمن و جنگ در سوریه که همه اینها کار ایران است. آنها نمی توانند در صلح زندگی کنند. از روز اول، آنها با جهان در جنگ بوده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۹ ، ۰۹:۳۱
انجمن رهپویان هدایت