رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است


مسیحیان انجیلی برای اقناع اذهان عمومی و آماده سازی مردم آمریکا برای رأی دادن به ترامپ، به توجیه و دلیل تراشی های بی مایه روی آورده اند. در حال حاضر با موجه سازی اقدامات و حمایت های کورکورانه شان از دونالد ترامپ، سیاست های فریب کارانه جدیدی را به کار گرفته اند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۴۱
انجمن رهپویان هدایت
يكشنبه مرداد ۲۶ ۱۳۹۹، ۰۳:۳۲ ب.ظ

بررسی جایگاه تشکیلات بیت العدل در بین بهائیان

نقد بهائیت

بیت العدل نام تشکیلاتی است که در نوشته های سرکردگان بهائیت در مقام قانون گذار و مسئول جهت بخشی به مهره های این فرقه ضاله می باشد. اختیاراتی که بهائیان برای تشکیلات بیت العدل قائل هستند حد و مرزی ندارد و آنان تا آنجا پیش رفته اند که با موافقت این مرکز مجاز به ازدواج با محارم می باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۳۲
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه مرداد ۲۲ ۱۳۹۹، ۰۳:۱۰ ب.ظ

ترویج بت پرستی مدرن در فرقه نعمت الهیه

انحرافات فرقه های صوفیه با آمیخته شدن مسائل و مفاهیم شریعت اسلام ناب محمدی، امکان بررسی و کشف جعلیات آنها کمی پیچیده شده است. در عصر حاضر با تکیه بر منابع معتبر اسلامی مانند قرآن مجید و سیره و سنت پیامبر و ائمه اطهار، به راحتی انحرافات آنان در زیر ذره بین دین اسلام مشاهده می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۱۰
انجمن رهپویان هدایت
سه شنبه مرداد ۲۱ ۱۳۹۹، ۰۲:۰۹ ب.ظ

شناخت، حلقه گمشده مخاطبین عرفان های کاذب

با بررسی عمده مخاطبین و جذب شدگان فرقه های انحرافی در حوزه عرفان های کاذب به طور قطع می توان به این نتیجه رسید که یکی از مهمترین علل گرایش به این مدل از شبه معنویت ها در کشور ما، سطح پایین معلومات در بین گرایش یافتگان است.( سطح پایین معلومات به این معنا نیست که پیروان فرقه های انحرافی تحصیلات دانشگاهی و آکادمیک ندارند، بلکه به این معناست که اینگونه افراد اهل مطالعه و کتابخوانی و بالا بردن سطح معلومات خود نیستند).

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۰۹
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه مرداد ۱۵ ۱۳۹۹، ۰۵:۰۳ ب.ظ

مدعیان دروغین صلح و محبت

سردمداران مسیحیت تبشیری با استفاده ابزاری ازمفاهیم زیبای صلح و محبت ، جان هزاران انسان بی گناه را گرفته و به دروغ  خود را مدعیان صلح و حقوق بشر جهان معرفی می کنند و سیاست های خصمانه خود را با همکاری و مساعدت یکدیگر پیش می برند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۰۳
انجمن رهپویان هدایت

پایه و اساس بسیاری از روش ها و آئین های امروزی را که به اسم دین! مطرح می شوند، باید در متون و افسانه های هندویی بررسی کرد. این اتفاق درباره بسیاری از عرفان های کاذب نیز صادق است که آئین های هندی نقش بسیار زیادی در شاکله عرفان های دروغین و بدلی دارند و با اندک بررسی می توان آن را مشاهده کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۰۳
انجمن رهپویان هدایت
شنبه مرداد ۱۱ ۱۳۹۹، ۰۴:۵۰ ب.ظ

نزاع سرکرده بهائیان بر سر ریاستی مجعول

بها، خدای خودخوانده بهائیان برای تصاحب ریاست بر مشتی ساده لوح و جاسوس چنان به برادر خود که وی را رقیب خویش می بیند می تازد و او را سب و لعن می کند که گویی هیچ پیوندی حتی انسانی میان آن ها بر قرار نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۵۰
انجمن رهپویان هدایت


دراویش به دستور اقطاب و مشایخ فرقه نبایستی خود را با مسائل سیاسی مشغول کنند و حتی به شدت از این امر نهی شده‌اند. اما حقیقت امروز نشان می دهد، دراویش با گفتار و رفتارشان، کاملا بر خلاف گفته های مراد فرقه عمل می کنند و درصدد تربیت نیرو برای مخالفین نظام جمهوری اسلامی هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۴۲
انجمن رهپویان هدایت