رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

۱۲ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

مسیحیت تبشیری

کمتر از 15 روز به انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا نمانده است که فکر و ماهیت درونی دونالد ترامپ برای مسیحیان انجیلی  بیشتر نمایان شده است. همانطور که قبلا گفتیم، بسیاری از مسیحیان انجیلی آن شوق و رغبتی که در انتخابات گذشته برای موفقیت ترامپ داشتند را با توجه به رفتارها و گفتار‌های غلط و ناپسند وی، دیگر ندارند و  در حال حاضر محبوبیت او در میان اونجلیست ها تا 50 درصد کاهش یافته است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۹ ، ۱۰:۳۳
انجمن رهپویان هدایت
سه شنبه مهر ۲۹ ۱۳۹۹، ۰۴:۲۷ ب.ظ

فهم سیره رسول مهربانی ها کار تبشیری ها نیست

بعضى آیین ها مانند مسیحیت تبشیری تنها چیزى را که در مواجهه با انسانها اخلاقى مى‏ شمارند دعوت‌هاى مسالمت ‏آمیز است - البته نیاز به توضیح نیست که این توصیه ها و دعوت ها برای دیگران است و خود راه دیگری را پیش گرفته و عمده جنگ افروزی های سالیان اخیر توسط مسیحیت تبشیری و صهیونیست به وقوع پیوسته است و تاریخ گواه صدها سال جنگ های خشن صلیبی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۹ ، ۱۶:۲۷
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه مهر ۲۳ ۱۳۹۹، ۱۱:۳۴ ق.ظ

دروایش نعمت الهیه سالکان تاریکی و ضلالت

علیرضا جذبی قطب فعلی فرقه نعمت الهیه فرزند هبه الله جذبی از مشایخ مشهور فرقه است. وی در زمان صالح علیشاه ( پدرنورعلی تابنده) از ملازمان و مریدان برجسته قطب وقت فرقه محسوب می شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۹ ، ۱۱:۳۴
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه مهر ۲۱ ۱۳۹۹، ۱۱:۲۸ ق.ظ

خودشیفتگی قطب پیشین دراویش

نورعلی تابنده
امروز 21 مهر ماه، دراویش فرقه نعمت الهیه سالروز تولد نورعلی تابنده را به یکدیگر  اعلام و یادآوری می کنند. هر دوطیف جریان دراویش اعم ازافراطیون و سنتی برای عرض ارادت به قطب خود شیفته شان، با انتشار تصاویر و جملات زیبا  به مدح و ستایش او مشغول شده اند. نورعلی تابنده قطب دراویش بیچاره ، همانند پدران خود، 
دارای یک توهم خود بزرگ‌ بینی پوشالی بود.وی  عالم و آدم را به خود منسوب می کرد و مدعی بود که هر آنچه در این دنیاست در ید قدرت خودش است. ایشان خود را صاحب اسرار الهی و ولیّ زمان و متصل به خداوند متعال معرفی می‌کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۱:۲۸
انجمن رهپویان هدایت

فرقه ضاله بهائیت
در یکی از شهرهای شمالی کشور مهره های این فرقه ضاله به فعالیت در حوزه موسیقی پرداخته تا با این حربه سبقه ای برای خود بتراشند و در اصل، فعالیت های فرقه ای خود را نیز دنبال کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مهر ۹۹ ، ۱۴:۵۲
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه مهر ۱۶ ۱۳۹۹، ۰۱:۵۹ ب.ظ

باورهای انحرافی شیخ المشایخ فرقه نعمت الهیه

فوت یوسف مردانی

در روزهای گذشته خبر فوت یوسف مردانی، صدر اخبار  صفحات مجازی دراویش قرار گرفت. مراسم تشییع این شیخ المشایخ فرقه بدون رعایت پروتکل های بهداشتی، در بهشت زهرای تهران بدون هیچگونه محدودیت و ممانعتی در کمال آرامش و امنیت برگزار شد. پیکر این فقیر بیچاره در کنار یکی از هم مسلکان فرقه ای خویش  دفن شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۹ ، ۱۳:۵۹
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه مهر ۱۴ ۱۳۹۹، ۰۹:۲۸ ق.ظ

جریان تبشیر از ضدیت با مسیح تا بندگی یهود

نقد مسیحیت تبشیری

آمریکا از جمله مهمترین مدافعان صهیونیزم محسوب می گردد چنانچه در تاریخ ۱۴ می ۲۰۱۸ (۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷)، در هفتادمین سالگرد تأسیس رژیم غاصب صهیونیستی که فلسطینیان آن را یوم النکبه (روز مصیبت و بدبختی) می نامند، به دستور «دونالد ترامپ» سفارت ایالات متحده آمریکا به بیت المقدس انتقال یافت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۹۹ ، ۰۹:۲۸
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه مهر ۹ ۱۳۹۹، ۰۳:۲۵ ب.ظ

کاهنان یهودی عاملان اصلی مرگ و میر یهودیان

 

سرزمین های اشغالی در بحران مرگبار کرونا فرو رفته و بنابر هشدار مقامات پزشکی، آمار مبتلایان کرونایی در حال افزایش بی سابقه است. رژیم اسرائیل توان مقابله و کنترل این ویروس را نداشته و بنا گفته مقامات دولتی، رژیم در یک محاصره شدید میان ویروس کرونا و اعتراضات مردمی قرار و بین مقامات سیاسی، اختلافات حزبی و جناحی بسیار داغ شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۹۹ ، ۱۵:۲۵
انجمن رهپویان هدایت