رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

۲۵۲۵ مطلب توسط «انجمن رهپویان هدایت» ثبت شده است

چهارشنبه اسفند ۲۳ ۱۴۰۲، ۰۲:۱۱ ب.ظ

مردم، برنده اصلی انتخابات

جریان‌های معاند و فرقه‌های تشکیلاتی چون مسیحیت صهیونیستی و بهائیت از مدت‌ها پیش تمام تلاش خود را برای ایجاد یأس و ناامیدی میان مردم و کاهش مشارکت آنان برای ساختن آینده‌شان به کار گرفتند. از جمله با انتشار هدفمند اخبار مغرضانه و جعلی در بسترهای مجازی و رسانه‌های خبری خود مانند محبت نیوز، ایران اینترنشنال و منوتو.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ اسفند ۰۲ ، ۱۴:۱۱
انجمن رهپویان هدایت
يكشنبه اسفند ۲۰ ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶ ق.ظ

فرق تصوف سد راه شناخت اسلام ناب محمدی

امروز فرقه‌های صوفیه با جعلیات ساختگی مهم‌ترین بازوی اجرایی این سناریوی جهانی هستند. مریدان فرق  تصوف با حفظ ظواهر دینی و ترویج کلیات دین اسلام،  سعی می‌کنند به مخاطبین خودالقا کنند که این همان اسلام حقیقی است که از پیامبر اکرم (ص) به ما رسیده است. اگر اسلام ناب محمدی به‌طور دقیق و صحیح به جهانیان عرضه شود، هیچ مجالی برای مسلک‌های انحرافی همچون صوفیه نمی‌ماند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ اسفند ۰۲ ، ۱۰:۳۶
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه اسفند ۱۶ ۱۴۰۲، ۰۲:۲۳ ب.ظ

مبنای مسیحیت صهیونیستی انکار عدالت خدا است

جوهر و اساس آموزه فداء در مسیحیت، پذیرش بی عدالتی خداوند است چراکه بنابر باور تبشیری ها به دلیل خطای حضرت آدم، تمام نوزادان و اطفال گناهکار از همان بدو محسوب می شوند. از طرفی نیز مبلغان تبشیری در مسئله فداء عنوان می کنند که حضرت عیسی علیه السلام برای جزای گناهانی که انسان از پدرش حضرت آدم به ارث برده مصلوب گردیده و افراد با پذیرش این پیش فرض، دیگر به دین و رعایت حدود الهی احتیاجی نخواهد داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ اسفند ۰۲ ، ۱۴:۲۳
انجمن رهپویان هدایت
سه شنبه اسفند ۱۵ ۱۴۰۲، ۰۴:۲۸ ب.ظ

اهمیت تبلیغ خیابانی برای مسیحیت فارسی زبان

 

از دیگر راه های تبلیغ خیابانی تهیه نشریات و بروشورهایی در زمینه هایی همچون تبشیر ایمان و بیان نکاتی از کتاب مقدس است که در این نشریات به مباحثی مانند گناه توبه نجات و زندگی ابدی پرداخته می شود. این همان استراتژی است که به ویژه کلیساهای فارسی زبان با هدف مسیحی سازی مسلمانان در کشورهای اطراف ایران دنبال کرده و با فرا رسیدن ایامی خاص از سال که حضور گردشگران ایران در این کشورها زیاد می‌شود بر حجم این فعالیت‌ها نیز می‌افزایند و مقابله با آن هوشمندی فرهنگی را مطالبه می‌کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ اسفند ۰۲ ، ۱۶:۲۸
انجمن رهپویان هدایت
دوشنبه اسفند ۱۴ ۱۴۰۲، ۰۱:۱۶ ب.ظ

ترس مسیحیان صهیونیست از ایران قوی(بخش پایانی)

حضور در انتخابات

در شماره‌های پیشین به دشمنی و مخالفت جریان مسیحیت صهیونیستی با اسلام و برقراری حکومت اسلامی اشاره شد و به تلاش این گروه برای تضعیف نظام اسلامی در کشور و شگردهای آنان پرداختیم. برای فهم دقیق علت این حجم از دشمنی مسیحیت صهیونیستی با ایرانِ اسلامی باید اهمیت رژیم جعلی صهیونیستی برای جریان مذکور را بازخوانی کنیم.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ اسفند ۰۲ ، ۱۳:۱۶
انجمن رهپویان هدایت
سه شنبه اسفند ۸ ۱۴۰۲، ۰۲:۰۵ ب.ظ

ترس مسیحیان صهیونیست از ایران قوی (بخش سوم)

نقد مسیحیت صهیونیستی

اقدام دیگری که از سوی عناصر وابسته به جریان مسیحیت صهیونیستی در بسترهای مجازی رخ می دهد القای عدم امکان اصلاح و رفع مشکلات با وجود نظام جمهوری اسلامی است. این عناصر تنها راه ممکن برای رفع مشکلات را در تلاش برای سرنگونی نظام اسلامی و جایگزینی آن با حکومتی سکولار و لائیک معرفی می‌کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ اسفند ۰۲ ، ۱۴:۰۵
انجمن رهپویان هدایت
شنبه اسفند ۵ ۱۴۰۲، ۰۲:۵۶ ب.ظ

ترس مسیحیان صهیونیست از ایران قوی (بخش دوم)

حضور مردم در انتخابات

در هجمه سراسری دشمنان علیه اسلام و مردم ایران، مسیحیان صهیونیست نقش ویژه‌ای دارند. این افراد عمدتاً دشمنی عمیقی نسبت اسلام و احکام مبتنی بر شریعتِ آن دارند، بر همین اساس در هر بستری که بتوانند مخالفت و عناد خود با احکام اسلامی و در سطحی بالاتر حکومت اسلامی را ابراز می‌کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ اسفند ۰۲ ، ۱۴:۵۶
انجمن رهپویان هدایت
جمعه اسفند ۴ ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳ ق.ظ

انجمن حجتیه مقوم بهائیت (1)

انجمن خیریه حجتیه مهدویه سال 1332 تاسیس شد. به گفته موسس آن محمود حلبی هدف، دفاع «علمی» از اسلام در مقابل آیین بهائی و تلاش برای «فراهم کردن زمینۀ ظهور ولی عصر» (عج) بود. اما آنچه حاصل آمد چیز دیگری بود تا جایی که حتی با انقلاب که بخشی از آن مقابله با بهائی ساز یعنی رژیم پهلوی، انگلستان و آمریکا و جهان سلطه صورت گرفت از در مخالفت وارد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ اسفند ۰۲ ، ۱۰:۴۳
انجمن رهپویان هدایت