رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
"منصور خواجه‌پور" مدیر شبکه ماهواره‌ای صهیونیستی "ست‌سون‌پارس" با انتشار عکس و مطلبی در شبکه اجتماعی از دیدار خود با "شیرین عبادی" ضد انقلاب حامی همجنس‌گرایان و بهائیان خبر داد.

به گزارش گروه رصد فضای مجازی رهپویان هدایت، اگر بارها گفته شود که منسوبین به فرقه‌ها علیرغم تفاوت‌های ظاهری، در پشت صحنه با یکدیگر سر در یک آخور داشته و برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده، با همدیگر همکاری دارند، شاید باز هم از نظر برخی‌ها ادعایی باشد که نیاز به اثبات دارد.

اما زمانی که فردی از سران یکی از این فرقه‌ها با یکی از حامیان پر و پا قرص فرقه‌ای دیگر دیدار کرده و عکس‌های آن را با افتخار در شبکه اجتماعی انتشار داده باشد، آن‌‌گاه این ادعا ثابت خواهد شد و نقاب از چهره فرقه‌ها فرو خواهد افتاد.

این شخص، "منصور خواجه‌پور" مدیر شبکه ماهواره‌ای صهیونیستی ست‌سون‌پارس بود که با "شیرین عبادی" ملاقات داشته و از او با عنوان "دوست بزرگوار" یاد کرده و به آموختن و همکاری با او افتخار کرده است.


                                            تصویر مطلب منصور خواجه‌پور در شبکه اجتماعی    

                                             

"منصور خواجه‌پور" که از زمینه اسلام به فرقه مسیحیت صهیونیستی روی آورده و بعد از پیوستن به کلیسای غیرقانونی انجیلی در ایران، خوش‌خدمتی خود را نشان داده، هم‌اکنون خود را در قامت مدیر یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان متعلق به این فرقه می‌بیند.

توصیف "شیرین عبادی" با عنوان حامی حقوق بشر از سوی "منصور خواجه‌پور" در حالی است که او بیشترین ظلم‌ها را نسبت به اعضای خانواده خود روا داشته و حتی اجازه ورود همسرش به لندن-که او در آنجا سکونت داشت- را نداده بود.
او که توانسته بود با فشار بر شوهرش، حق حضانت فرزندان، حق سفر و حق طلاق را رسما دریافت کند، از دیدار همسر و دخترش در "بوستن" جلوگیری کرد و محدودیت‌هایی را برای آنها به‌وجود آورد.

از سوی دیگر، "شیرین عبادی" رابطه متقابلی با بهائیان و صهیونیست‌ها دارد. این ارتباط تا آنجا پیش رفته که بیت‌العدل بهائیان واقع در شهر حیفای فلسطین اشغالی، او را به خاطر آنچه "شجاعت در دفاع از بهائیت" نامیده، ستوده است.

"شیرین عبادی" چنان دلبستگی به فرقه ضاله بهائیت دارد که خواستار تعطیلی شبکه‌های برون‌مرزی صدا و سیما به‌علت رعایت نکردن حقوق بهائیان و صهیونیست‌ها شده بود!

ماجرای اعطای جایزه به اصطلاح صلح نوبل به این ضد انقلاب در سال 2003 از زبان سخنگوی هیئت انتخاب کننده هم جالب توجه است. او علت انتخاب "شیرین عبادی" به این عنوان در رقابت با پاپ را "به رسمیت شناختن همجنس‌گرایی از جانب او و حمایت از روابط نامشروع و پیش از ازدواج زنان" می‌داند.
همچنین خود "شیرین عبادی" در مصاحبه با "سی‌ان‌ان" در سال 2003 و در گفتگو با روزنامه "ایندیپندنت" به‌صراحت از همجنس‌گرایی حمایت و آن را مساله‌ای ژنتیک معرفی کرد.
آن‌گونه که در پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه نوبل آمده، یکی دیگر از دلایل انتخاب "شیرین عبادی" به‌عنوان برنده جایزه صلح نوبل، حمایت آشکار و خاص او از بهائیان است.

البته این انتخاب چندان هم عجیب نیست؛ چرا که"شیمون پرز" رئیس سابق رژیم کودک‌کش صهیونیستی نیز قبلا موفق به دریافت جایزه صلح نوبل شده بود.

بنا بر این گزارش، "شیرین عبادی" که رابطه نزدیکی با دربار پهلوی داشته، با توصیه خواهر فاسد‌الاخلاق شاه به‌نام "اشرف پهلوی" درمناصب دادگاهی حضور پیدا کرده بود، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از کار برکنار شد.

او دلباخته رژیم پهلوی بود. نمونه آن توهین به شهدای قیام نوزده دی‌ماه 1356 و اعلام جان‌نثاری برای شاه بوده که در تاریخ سوم بهمن‌ماه 1356 در روزنامه "رستاخیز" چاپ شده بود.
"شیرین عبادی" که خود را فعال حقوق بشر می‌داند، حقوق خانواده خود را نیز رعایت نکرده و با همسرش اختلافات شدیدی داشته است.

او با نوشتن توافقی اجباری، حاکمیت بر شوهر و فرزندان را به دست آورده و از سفارت‌خانه کشورهای خارجی خواسته بود که به همسرش روادید ندهند.

حامی فرقه ضاله بهائیت، دشمنی آشکاری با ملت ایران داشته و در اظهاراتی ضد ایرانی از آمریکا و دیگر کشورهای مستکبر خواسته بود که تحریم‌های بیشتری را برضد ایران وضع کرده و دارایی‌های ایران را مسدود کنند.
علاوه بر این شیرین عبادی با حزب توده و ملی‌مذهبی‌ها ارتباط داشته و پیش‌تر درباره دریافت مبلغ پانزده هزار یورو از فرانسه در مصاحبه با یک نشریه فرانسوی اذعان کرده بود.

 ناگفته نماند او با هرکس که سرناسازگاری با دولت و ملت ایران داشته باشد، ملاقات می‌کند. برای مثال او در حاشیه بیست و دومین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، در ژنو با تعدادی از تروریست‌های موسوم به "خلق عرب" دیدار داشت.
در این جلسه سه تن از تروریست‌ها به نام‌های "امیر الساعدی" و "صالح حمید" از اعضای گروهک تروریستی "حزب التضامن الدیمقراطی الأحوازی" و "علی الساعدی" عضو گروهک تروریستی موسوم به "جبهه دموکراتیک خلق عرب اهواز"-که هر سه ساکن لندن هستند و دست‌شان به خون ده‌ها هموطن ایرانی آغشته است-، حضور داشتند.


"امیر الساعدی" و "صالح حمید" از اعضای گروهک تروریستی "حزب التضامن الدیمقراطی الأحوازی"و "علی الساعدی" عضو گروهک تروریستی "جبهه دموکراتیک خلق عرب اهواز"

گفتنی است، شیرین عبادی با اعلامیه حقوق بشر اسلامی مخالفت کرده و در تجمعات ضد انقلاب در خارج از کشور شرکت می‌‌کند؛ اما در برابر نقض گسترده حقوق بشر در کشورهای غربی از جمله آمریکا، لب به سخن نمی‌گشاید و در عین حال ادعای مسلمانی هم دارد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی