رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه دی ۲۱ ۱۳۹۲، ۰۹:۱۴ ب.ظ

آرزوی تبشیری ها بر صندلی های خالی کلیسا

در متن گزارش تصویری تیتر «کلیسایی با یک آناهید در روستای خویگان» یکی از خبرگزاری های داخلی همزیستی تنها زن مسیحی روستای خویگان فریدون شهر اصفهان را به تصویر کشیده است.

انجمن رهپویان هدایت: در این متن از آناهید باسقیان خویگانی به عنوان تنها زن مسیحی روستای خویگان فریدون شهر اصفهان نام برده شده است که روزهایش را با مراقبت و حفاظت از کلیسای مریم که در اوایل قاجار بنا شده سپری می‌کند و آناهید عاشق مردم روستاست و مردم نیز او را دوست دارند و برایش احترام بسیاری قائل هستند.

در ادامه این خبرگزاری داخلی می افراید که بخوبی می توان همزیستی ادیان را در روابط آناهید و دیگر مردم روستا دید. آناهید ارادت خاصی به شهدا دارد و می گوید اگر این شهدا نبودند معلوم نبود ما الان در چه شرایطی بودیم... او هر پنجشنبه به آرامگاه ارامنه روستا که در کنار گلستان شهدای روستا واقع شده می رود تا به اجداد خود و شهدای روستا سر بزند.

این در حالی است که یکی از سایت های خبری تبشیری وابسته به اردوگاه جریان صهیونیزم مسیحی  از همزیستی مسالمت آمیز بین ادیان تنها آرزو دارد که صندلی های خالی کلیسا پر شود و افرادی از مسلمانان ساکن این روستا مذهب خود را تغییر داده و مسیحی شوند.

این سایت خبری تبشیری گزارش تصویری خود را طوری چیده است تا حضور آناهید در مزار شهدای روستا و همبستگی هایش با اهالی خویگان دیده نشود و این رویکرد رسانه ای نشان می دهد که برای تبشیری ها تنها پر شدن صندلی های خالی و تغییر آیین مسلمانان حائز اهمیت است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی