رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه خرداد ۱۰ ۱۳۹۶، ۰۴:۵۰ ب.ظ

از سرگیری فعالیت‌های مدعی انرژی‌درمانی

محمد علی اکبری، از نخستین مدعیان انرژی‌درمانی در ایران، پس از مدتی سکوت مجدداً ادعاها و فعالیت‌های فریبکارانه خود را از سر گرفت.

به گزارش رهپویان هدایت به نقل از فرقه نیوز: وی با تبلیغات رسانه‌ای گسترده، برگزاری تورهای انرژی‌درمانی و گردهمایی‌هایی با مضمون «شفادهی»، موج تازه‌ای از اقدامات خود را آغاز نموده تا از این رهگذر، اهداف و مطامع مادی خویش را محقق سازد.

نامبرده پس از رسیدگی قضایی و دریافت حکم (۳۳ماه حبس و پرداخت جزای نقدی) به جرم کلاهبرداری و مداخله در امور پزشکی، کشور را ترک نموده و به کانادا گریخت. وی در سال‌های بعد با مساعدت برخی دول غربی(از جمله آلمان و ایالات‌متحده) شبکه ماهواره‌ای موسوم به «هیدن پاور تی‌وی» به معنی تلویزیون نیروی پنهان یا تلویزیون نیروی شفابخش را به راه انداخت که با نام‌های «هیلینگ پاور تی‌وی» Healing Power TV)) و «اچ‌پی‌تی‌وی» نیز شناخته می‌شود.

وی با حضور در این شبکه و برقراری تماس تلفنی با مخاطبان، مدعی ارسال امواج شفابخش برای افراد بوده و به منظور تحریک احساسات و اثرگذاری بر افراد، شعرخوانی و قرائت دست و پا شکسته آیات قرآن را چاشنی نمایش مضحک خود ساخته‌است.

علی‌‌اکبری در ماه‌های اخیر، تبلیغات گسترده‌ای برای برگزاری تورهای انرژی‌درمانی در برخی مناطق توریستی و کشورهای همسایه ایران(مانند ترکیه) در شبکه‌ تلویزیونی خود به راه انداخته‌ و از افراد دعوت می‌کند با ثبت‌نام در این تورها ضمن سفر تفریحی، از امکان شرکت در همایش‌های انرژی‌درمانی نیز بهره‌مند شوند.

با توجه کارنامه این فرد و عدم اثبات و تأیید ادعاهای او از سوی هیچ‌یک از مراجع پزشکی، علوم باطنی و علمی و دینی، آشکار است که وی هدفی جز فریب و سرکیسه نمودن افراد ندارد. نمایش‌های مضحک تلویزیونی علی‌اکبری، سناریوهای از پیش‌طراحی‌شده‌اش در همایش‌ها (که با همکاری یک بازیگر برای تحت‌تأثیر قرار دادن حضار صورت می‌گیرد) و حمایت‌های غرب از وی در خصوص راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای، خود بیش از هر چیز گویای ماهیت باطل این مدعی دروغین است. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی