رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت، پس از بازداشت سعید عابدینی، هجمه های تبلیغاتی فراوانی از طرف نغمه عابدینی،‌ همسر تشکیلاتی وی و دیگر اعضای خانواده اش،‌ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت.

پدر سعید عابدینی که چندی قبل با پول های رسیده از سازمان های جاسوسی به آمریکا رفته بود بعد از ملاقات حضوری با وی، به مرکز آمریکایی "قانون و عدالت" از شرایط بد جسمانی  عابدینی گفته‌ است در حالی که بر اساس نوشته های پخش شده در فضای مجازی بیماری سعید عابدینی ریشه در روابط نامشروع او با شخصی به نام م. نقاش زرگران دارد که تصاویری از این دو نیز در فضای مجازی موجود است.

این سیاست از جانب نغمه عابدینی هم پیگیری می شود. وی در مصاحبه با "روز" می گوید: همسرش از همه حقوق قانونی خود از جمله ملاقات حضوری محروم است. تمامی این بیهوده گویی ها، در حالی مطرح می شود که مطابق اخبار رسانه های مسیحی صهیونیستی و مندرجات صفحه شخصی همسر او، سعید عابدینی، همچون دیگر زندانیان، از ملاقات حضوری هفتگی استفاده می کرده و گزارش های تحریفی این ملاقات ها به صورت منظم، در اختیار رسانه های ضد انقلاب، قرار می گرفت.

او همچنین ملاقات هایی با کسانی داشته که به عنوان حامی گروهک رجوی شناخته شده و تلاش بسیاری برای خارج شدن این سازمان از لیست تروریست ها دارند. ارتباطی که بی گمان ریشه در گذشته و حال خانواده شریعت پناهی و عضویت عموی کوچک نغمه شریعت پناهی در این سازمان دارد.

باید افزود نغمه عابدینی، در دروغی آشکار، برای پیوند زدن پرونده وی با مذاکرات هسته ای مدعی شد:" ماموران اعزام به وی اعلام کردند تا زمان حل مشکل ما با ۵+۱ اینجا در نزد ما خواهی بود".

وی به تبعیت از رسانه های غربی که همیشه تبلیغات دروغینی درمورد آزار و اذیت زندانیان در ایران، انجام می دهند، گفته "مادر این زندانی عقیدتی(!!!) نیز در بیمارستان دی مورد ضرب و شتم ماموران قرار گرفت و در وضعیت بدی قرار دارد". درباره واهی بودن این دروغ گوبلزی، قبلا درهمین وبلاگ، اطلاع رسانی صورت گرفته است.

در ماههای اولیه فعالیت های تروریستی داعش در عراق و در اوج مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5، نغمه شریعت پناهی که با رسانه های آمریکایی و انگلیسی ارتباطات نزدیکی دارد، در مصاحبه با رویترز، مدعی شد که سعید عابدینی از طرف اعضای زندانی داعش در ایران به مرگ تهدید شده است؛ که این خبر با استقبال دیگر رسانه های ضد انقلاب مانند: رادیو فردا، سی ان ان و ... قرار گرفت.

وی شاید اصلا فکر نمی کرد که بعد از این دروغ پراکنی،رسوایی غیر قابل جبرانی در پیش است؛ چرا که بلافاصله، این خبر توسط سعید عابدینی و یکی دیگر از زندانیان زندان رجایی شهر کرج، تکذیب شد.

سعید عابدینی، با ارسال نوشته ای به سایت ضد انقلاب هرانا-که نشان دهنده آزادی بیش از حد مجاز وی، در زندان است- صریحا این خبر را منکر شد. وی در این نامه اعلام کرد" در ارتباط با انتشار خبر تهدید من از سوی برخی افراد افراطی اعلام می‌دارم، خبر مربوطه به این معنا نیست که من از سوی زندانیان سنی مذهب محبوس در زندان رجایی شهر مورد تهدید قرار گرفته باشم".

این تکذیبیه، ثابت کرد، علیرغم ادعاهای دروغ وابستگانش درباره اوضاع بد او در زندان، شرایط بسیار خوبی که در هیچ زندانی در دنیا وجود ندارد، برایش فراهم شده است.

همزمان یکی دیگر از زندانیان این زندان که از او به نام زندانی سیاسی، نام برده شده بود، از اساس، موضوع زندانی بودن اعضای داعش در ایران را تکذیب کرده و گفته بود: "زندانیان اهل‌سنت در زندان رجایی شهر کرج همگی از چهار سال پیش بازداشت و در زندان بسر می‌برند و ما هنوز کسی که به اتهام عضویت یا هواداری از داعش زندانی شده باشد را در این زندان ندیده‌ایم"

در ادعای دروغ دیگر و برای زیر سوال بردن حکم مجازات سعید عابدینی، نغمه عابدینی در ویدئویی که در فضای مجازی پخش شد، ‌مدعی شده بود، وی برای انجام فعالیتهای مجرمانه، مجوز داشته است. همچنین صفحه فیس بوک متعلق به وی، به فضایی برای تبلیغ علیه نظام و سیاه نمایی وضعیتش در زندان و انتشار عکسهای کلیسای خانگی تبدیل شده است.

ارتباطات پر رمز و راز این خانواده با رسانه های ضد انقلاب، بیانگر نوعی پیوند بین هر دو گروه برای فعالیتهای تبلیغی علیه نظام است. خواهر سعید عابدینی در مصاحبه با شبکه ماهواره ای صدای آمریکا، به سیستم حکومتی ایران توهین و تصمیمات قضایی متخذه با وی، را خلاف قانون معرفی می کند.

گفتنی است، این ادعاهای دروغ، در حالی مطرح می شود که بیشترین امکانات و شرایط ممکن، از جمله تلفن همراه و ملاقات های حضوری و ... در اختیار وی گذاشته شده که می توان گفت، در دنیا بی نظیر است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۹
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی