رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت: رضا صفا مجری شبکه صهیونیستی نجات در برنامه ای که اخیرا از این شبکه پخش گردید، بی شرمانه توهین های مکرری را نسبت به دین اسلام و مسلمانان کرد.

مبحث اصلی مطرح شده در این برنامه، در خصوص ذات انسان بود که یاوه گویی های وی که در واقع بیان اعتقاد کتاب مقدس مسیحیان در خصوص انسان است، اصلی ترین دلیل برای پرداختن به مبحث مقایسه شان و جایگاه انسان در دین اسلام و مسیحیت است.

این جریان منحرف که متوهمانه بر طبل تو خالی کامل بودن مسیحیت و ناقص بودن اسلام می کوبد و در برنامه های شبکه های ماهواره ای خود، در حال القای این مطلب به بینندگان خود است، در برابر چند سوال ساده و ابتدایی درباره حقیقت وجودی و سرنوشت انسان، دچارمهمل گویی شده و متوسل به تکنیک فرافکنی می شوند.

بررسی اجمالی جایگاه انسان در اسلام و مسیحیت، می تواند بخشی از حقایق موجود در خصوص دین بر حق اسلام و فرقه  منحرف شده مسیحیت را روشن کند .

انسان در نگاه دین اسلام، اشرف مخلوقات و خلیفه ی الهی است که در روی زمین و در حیات دنیوی خویش وارث همه ی میراث های الهی است.

انسان موجودی الهی است که پس از آن که تنها چهار ماه از خلقتش در عالم رحم مادر سپری شد، با نفخه ای الهی که "نفخت فیه من روحی" متذکر آن است ودیعه ای الهی و آسمانی می شود.

 انسان از آن هنگام تا به آخر حیات ابدی خویش، مهر الهی و آسمانی بودن را بر پیشانی دارد و انسان با این جایگاه عزت بخش به زندگی خویش ادامه می دهد.

جایگاه انسان در اسلام، به حدی ارزشمند و متعالی است که شناخت خدای تبارک و تعالی، نیز منوط به شناخت انسانیت هر فردی شده است و می فرماید: مَن عَرَف نفسه فقد عرف رَبه: هر کس خودش را شناخت خدایش را شناخته است.

چنین نگاه ویژه ای به انسان، ناشی از عظمت رتبه ی انسانی در نگاه متعالی اسلام است که برگرفته از شأن و رتبه ی خلیفه الله بودن انسان در مکتب الهی دین مبین اسلام است.

از نظر فرقه مسیحیت، انسان ها ذاتا گناهکارند و این ذات از گناه حضرت آدم (ع) شروع شد. انسان هم ذات شیطان است و چون مجازات گناه مرگ است، پس از گناه حضرت آدم(ع)، مرگ وارد زندگی انسان ها شد.

به اعتقاد این فرقه، بعد از آنکه حضرت آدم فریب شیطان را خورد، شیطان رئیس و خدای این جهان شد و بر زمین حکمفرماست و راهی برای فرار از تسلط آن نیست.!

در کتاب رومیان باب 5 جمله 12 آمده است : لهذا همچنان که به وساطت یک آدم گناه داخل جهان گردید و به گناه موت؛ و به اینگونه موت بر همه مردم طاری گشت، از آنجا که همه گناه کردند.

از نظر مسیحیت، انسان فرزند شیطان و مطیع پدر خود است و در ذات تاریک شیطانی قرار دارد. از این رو طفل از بدو تولد، گناهکار است و به محض متولد شدنش دروغ می گوید.

در انجیل یوحنا باب 8 جمله 44 آمده است : شما از پدر خود ابلیس می‌باشید و خواهشهای پدر خود را می‌خواهید به عمل آرید. .... .

آنها حتی به پیامبران بزرگ الهی نیز رحم نکرده اند و شدیدترین توهین ها را نسبت به آنها روا داشته اند و اعتقاد بر این دارند که حضرت داود(ع) خودش اعتراف دارد که در گناه زائیده شده است، بنابراین انسان های دیگر، راهی جز پذیرش شیطانی بودن ذات خود ندارند.!!

 نتیجه گیری تحلیلی از این مقایسه مجمل این است که دین اسلام برای حیات انسان، به عنوان اصلی ترین عضو آفرینش الهی، برنامه و نگاه ویژه ای دارد و در این مکتب، انسان تا ملکوت خدا پرواز می کند ولی در فرقه مسیحیت، انسان با ذات گناهکار خود به دنیا می آید و نافرمانی از خدا تا آخر عمر همراه این وجود شیطانی است و مغلوب شیطان خواهد بود که دو دیدگاه کاملا متضاد و متناقض است.

بررسی مساله هبوط حضرت آدم(ع) و نقش حضرت حوا در گناه حضرت آدم(ع)، دو مساله دیگری بود که در این برنامه مطرح شد که در دو بخش دیگر به مقایسه تطبیقی دیدگاه اسلام و مسیحیت در خصوص پیامبران الهی و جایگاه زن به طور اجمالی بحث خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی