رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه ارديبهشت ۲۴ ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰ ب.ظ

ایران 30 ومداخله در مسائل داخلی ایران(بخش پایانی)

به گزارش انجمن رهپویان هدایت :پروژه ایران 30 ، در راستای نیل به برنامه های از پیش تعیین شده ، از فضای مجازی اینترنت و شبکه های اجتماعی بیشترین بهره را می برد . بررسی فعالیت های آن در فضای مجازی اینترنت ، نشان می دهد که بخش زیادی از مطالب این پروژه در خصوص مسائل داخلی ایران و حمایت از مجرمین امنیتی می باشد .

در حالی که این پروژه ظاهری مذهبی دارد ،وبا پوششی اجتماعی در حال خوش خدمتی به اردوگاه صلیبی است ، اما نگاهی اجمالی به اقدامات آن نشان می دهد که دخالت در سیستم قضایی ایران و معرفی جهت دارمسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران ، پوشش مسائل سیاسی و بین المللی مهم در رابطه با ایران و سیاه نمایی مسائل داخلی کشور و ترویج فمنیسم، پای ثابت محتویات مجازی این پروژه را به خود اختصاص داده است ؛که این موضوع ، نمایانگراهداف پلید پشت پرده این پروژه سیاه است.

بخش قابل توجهی از فعالیت های این پروژه ، به انعکاس آخرین وضعیت مجرمین امنیتی زندانی در ایران پرداخته می شود . این بخش از فعالیت ها که پوشش وسیع اخبار غیر واقعی در خصوص مسائل داخلی ایران وحقوق بشراست ،عمدتا اخباری است که توسط گروهک تروریستی منافقین در اختیارسرویس های جاسوسی غربی و صهیونیستی قرارمی گیرد.

نکته قابل توجه دیگر، انعکاس هماهنگ اخبار مرتبط با ایران ، توسط این پروژه و شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب و منافقین و سایت محبت نیوز و ... می باشد به طوری که یک خبر مشخص با عناوین مختلف توسط ارگان های خبری این پروژه وتعداد مشخصی ازسایت های خبری و شبکه های ماهواره ای معاند با نظام ، مورد پوشش قرار می گیرد تا با فریب رسانه ای و در یک تقاطع خبری ، حقیقت خبرقربانی شود و خبر دروغ ،به صورت یک خبر قابل قبول تلقی گردد .

گفتنی است زندانیانی که مورد حمایت همیشگی بنگاه های دروغ پراکنی این پروژه قرار دارند ، مجرمینی هستند که پس از اقرار به جرایم ارتکابی ،طی احکام صادره از دادگاه انقلاب اسلامی ، به دلیل ارتکاب جرایمی چون اقدام علیه امنیت ملی کشور و فعالیت های تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی واجتماع و تبانی علیه امنیت کشوراز طریق گسترش کلیساهای غیرقانونی خانگی در داخل کشور ، به تحمل حبس محکوم شده اند .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی