رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه فروردين ۲۴ ۱۳۹۲، ۰۷:۰۷ ب.ظ

بازدید قدیری ابیانه

دکتر قدیری ابیانه:

ترویج کلیسای خانگی استراتژی مشترک میان پاپ و تبشیریی ها

کارشناس عالی وزارت امور خارجه گفت: ترویج کلیسای خانگی استراتژی مشترک میان واتیکان و مسیحیت صهیونیستی است.

دکتر محمدحسن قدیری ابیانه در گفت و گو با گروه خبری انجمن رهپویان هدایت، ضمن اشاره به این هدف مشترک جامعه مسیحی تصریح کرد: دنیای غرب برای رسیدن به این مقصود هر ساله میزان قابل توجهی دلار را به کلیساهای خانگی اختصاص می دهد و واتیکان هم ورود مسلمین به جرگه پروتستان ها را به مسلمان بودن آنها ترجیح می دهد.

صاحب کتاب مسیحیت از واقعیت تا تحریف، اعتقادات مسیحیان بنا به کتاب تحریف شده دینی شان را سراسر بیهوده خواند و وقوف برخی کشیشان نیز به این امور را یادآور شد و افزود: یکی از مواردی که در کتاب مقدس به نقل از مسیح آمده است عبارت بیایید مرا بخورید می باشد که مراسم عشاء ربانی نیز به نوعی اجرا این دستور است.

وی اضافه کرد: اجزای تشکیل دهنده سفره مراسم عشاء ربانی سنبل بدن مسیح است و مسیحیان شرکت کننده در این مراسم شراب قرمز را نشانه خون حضرت مسیح (ع) می پندارند.

استاد دانشگاه و پژوهشگر مسائل فرهنگی به جملات حک شده در سردر کلیساها که عقل را دشمن خود می دانند، اشاره و تصریح کرد: در نظر کلیسا، عقل بزرگترین دشمن ایمان است در حالی که قرآن آشکارا پیروانش را به تعقل دعوت می کند.

قدیری ابیانه برخی توهم های جوامع در حال توسعه از جوامع غرب را یادآور شد و گفت: توده مردم در جوامع در حال توسعه فکر می کنند دلیل پیشرفت غربی ها، مسیحی بودنشان است ولی غربی ها می گویند که به این دلیل پیشرفت کردیم چون دین را کنار گذاشتیم.

وی با بیانه اینکه در غرب جذابیت جنسی و وزن و قد یک زن به یک ارزش اجتماعی در محیط های عمومی تبدیل شده است، گفت: در اسلام ارزش زن فراتر از اینها است و زیبایی زن را در محیط خانوادگی و زندگی زناشویی و وقار زن را در محیط اجتماعی مطرح می شود.

این سفیر سابق ایران در چند کشور مسیحی افزود: مسیحیت ازدواج را بدِ ضروری می داند که تنها ضرورتش برای بقای نسل انسان است و لذت جنسی و زناشویی امری ناپسند شمرده می شود.

قدیری ابیانه تصریح کرد: در دنیای مسیحیت بعد از اینکه پیمان زناشویی بین دو زوج بسته شد زوج ها حق پیشگیری از زاد و والد را ندارند و همچنین در زناشویی نباید به دنبال لذت جویی باشند و تنها وظیفه شان بچه دار شدن است.

وی در ادامه با اشاره به مباحث تحقیرآمیز در مورد زن و نوزاد تازه متولد شده گفت: غسل تعمید اصلش بر این است که بچه ذاتا گناهکار است و کشیش باید آنها را غسل بدهد در صورتی که بنا به اعتقادات مسلمانان، بچه بی گناه است.

این پژوهشگر مسائل مذهبی با طرح موضوع غیب شدن عیسی(ع) بعد از به صلیب کشیدن شدن افزود: بنا به آیه های کتاب مقدس اگر حضرت عسیی(ع) پیروانش را به خوردن خودش توصیه کرده باشد پس این فرضیه مطرح می شود که احتمال دارد خود مسیحیان اعضای بدن حضرت مسیح(ع) را خورده باشند.

وی لزوم بیان موارد فراوان دفع در آئین مسیحیت را یادآور شد و گفت: ابزارهای موجود شکنجه در قرون وسطی که توسط عوامل کلیسا افراد شکنجه می شدند خود یکی از موارد قابل بحث در ارزیابی میزان صداقت دنیای مسیحیت در طرح مسائلی مانند حقوق بشر و آزادی محسوب می شود و اینکه خود نماد شکنجه و صلیب نماد مسیحیان باشد جال سوال دارد.

قدیری ابیانه با طرح سوالی خاطرنشان کرد: آئین مسیحیت چگونه دین صلح معرفی می شود در حالی که کلیسای واتیکان حامی موسولینی در جنگ جهانی اول بود، کلیسای آلمان حامی هیتلر بود و پاپ جدید هم خودش حامی اصلی دیکتاتور سابق آرژانتین بوده است.

نویسنده کتاب زن در اسلام و غرب، خانواده های پاشیده شده و رواج فساد در غرب را از عوامل تهدید دنیای مسیحیت عنوان کرد و افزود: مرحله بعدی آزادی مهارنشدنی جنسی در غرب بعد از قانونی شدن ازدواج همجنس بازها، مرحله ازدواج با محارم است.

وی در ادامه افزود: مطابق کتاب مقدس موجود چنین نتیجه گیری می شود که مریم(ع) هم مادر خداست و هم از شوهری به نام یوسف که شغل نجاری داشته فرزندان دیگری به دنیا آورده است بنا بر این مستندات باید گفت که پدر حضرت مریم(ع) دو تا داماد داشته که یکی نعوذ بالله خداوند است و دیگری هم باید یوسف نجار باشد و اینها مواردی است که بنیان های سست کتاب مقدس فعلی را به تصویر می کشد.

این پژوهشگر مسائل فرهنگی به تغییر آئین برخی مسلمانان و گرایش آنان به آئین مسحیت اشاره کرد و گفت: کسانی که در چند سال اخیر از اسلام به مسیحیت یا آئین ها و فرقه های دیگری جذب شدند اکثرا با تصور ناکارآمدی نظام و اسلام بود که به ارتداد و تغییر آئین روی آوردند.

وی تصریح کرد: تصور ناکارآمدی به توقعات نابجا بر می گردد و توقعات نابجا هم توهم می آفریند و در این صورت همه مطالبه گر می شوند و حق واقعی خود را چندین برابر میزان یارانه فعلی تصور می کنند.

قدیری ابیانه اضافه کرد: بنا به مستندات آمارهای اقتصادی، پول واقعی حاصل از نفت، ماهانه زیر 100 هزار تومان برای هر فرد ایرانی است در صورتی که اکثر قریب به اتفاق ایرانی ها اطلاعی از موضوع ندارند و حتی اکثر مسئولان نیز در مورد میزان درآمدهای نفتی به ازای هر نفر توهم دارند.

قدیری ابیانه در پایان با اشاره به برخی اقدامات خود در میان مسیحیان و جذب آنها به دین اسلام خاطر نشان کرد: زمانی در مکزیک با مطرح کردن حدیث شکستن درخت شکستن بال فرشتگان است  توانستم نگاه عده ای را به دین اسلام تغییر دهم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی