رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

در شماره‌‌‌های گذشته این یادداشت ابتدا مقدمه ای از رویکرد اردوگاه صلیبی نسبت به جوانان و نوجوانان و سپس به دسته بندی کتاب های تبشیری حوزه کودک و نوجوان پرداخته شد. با رویکردی  تحلیلی سایر اهداف پنهان در کتب تبشیری در حوزه کودک و نوجوان خواهد آمد.

در کنار اهداف ذکر شده در سابق آنچه مورد تامل است ‏اشاره مستقیم  این کتاب‌ها به لفظ - کشور اسرائیل- در تصاویر و نوشته ها  به گونه ای که در ذهن خواننده سبب هویت ‏زایی برای رژیم صهیونیستی و مشروعیت بخشی به اسرائیل می شود. به دیگر سخن سردمداران جریان تبشیر سعی دارند تا قرابت فرقه پروتستان و  رژیم صهیونیستی را از کودکی به نوکیشان بیاموزند.            

بررسی کتب تبشیری مربوط به  کودک نوجوان نشان می‌دهد که این آموزه ها فرد را به سمتی سوق می دهد که که او باور خواهد کرد هر کاری را که بخواهد می تواند انجام ‏دهد و صرف ایمان او به مسیح و حضور هفته ای یک بار او در کلیسا او را متصل به روح القدس و رحمت ‏وسیع عیسی مسیح و اهل سعادت خواهد کرد

‏باید افزود تقریبا این کتاب ها به گونه ای دست به مهندسی ذهن مخاطب می زنند ، که فرد با مطالعه مرتب آن علاوه بر ‏راسخ شدن در اعتقاداتش خود تبدیل به یک مبشر و مبلغ مسیحیت می گردد.‏ یعنی مباحث مربوط به ذهن شویی که در تمام فرق دیده می‌شود در کتب مزبور نیز به وضوح به چشم می‌اید.

زبان نوشتاری و تصاویر برخی از این کتب آمیخته با هجو و لهو است‎  و به تصویر در آوردن مکرر شمایل طنز گونه و بسیار نامناسب از انبیا و توجیه این عمل در پی نوشت ها و یا آخر ‏کتاب بخش ثابت این کتاب‌ها است.

عموما در نقاشی ها افرادی با ملیت های مختلف ( آسیایی ، آفریقایی ، عرب ، آریایی ، آنگلو ساکسن ،مکزیکی ‏و...) به تصویر کشیده می شوند و به صورت غیر مستقیم القا می شود که به جامعه جهانی و همه گیر ‏مسیحیان بپیوندید.‏

‏عادی سازی الفاظی مانند زنا ، فاحشه ، رابطه جنسی غیر مشروع ، شراب خواری و... برای کودکان . در این خصوص باید به ترسیم تصاویر زنان ، پسران و دخترانی با پوشش زننده و متضاد با عقاید اسلامی و نشان دادن این افراد ‏به عنوان الگو ومومنان برگزیده خداوند هم اشاره کرد که باز هم در راستای ذهن شویی است.

در پایان باید افزود از نظر شکلی تمام این کتاب ها رنگی، با  چاپ مناسب ، برگه گلاسه ، رنگ های بسیار شاد  متن کم و تصاویر زیاد به چاپ رسیده و از طرق غیر قانونی وارد کشور می‌شود و در کلیساهای ساختمانی فرقه پروتستان از آن استفاده می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۷
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی