رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

برنامه های شبکه تلویزیونی یک تبشیری ایرانی الاصل همچنان یخ است

یخ های شبکه تلویزیونی تبشیری کشیش کانزاس به این آسانی با لودگی های یک فراری دیگر ایرانی آب نمی شود.

به گزارش خبرنگار «رهپویان هدایت»، هرمز شریعت پناهی، کشیش ایرانی الاصل کانزاس هنوز نتوانسته یخ های شبکه تلویزیونی تبشیری اش را با برنامه گل بگیم گل بشنویم یک ایرانی فراری دیگر بشکند.

هرمز شریعت پس از اعدام برادر منافقش در ایران با لج بازی های خاص خودش به سمت کشیش شدن پیش رفت و با کمک همسر آمریکایی اش حفظ و مطالعه در اناجیل و تورات را آغاز کرد.

وی تلاش قابل ملاحظه ای در تغییر دین بین ایرانیان فارسی زبان در پیش گرفته اس و تأسیس کلیسا و سازمان تبشیری ایران زنده را در کارنامه عنادهایش به ثبت رسانده است.

وی همچنین با راه اندازی شبکه تلویزیونی تبشیری «شبکه هفت» خواسته است تا به زعم خود، خدماتش را به صهیونیست مسیحی به حد اعلا برساند. این شبکه تلویزیونی با تولید برنامه 4 ساعته به طور روزانه که چند بار هم تکرار می شود به جنگ اعتقادات ایرانی ها و مسلمانان رفته است.

نکته قابل توجه این است که در شبکه تلویزیونی تحت مدیریت کشیش هرمز، مجری گری اجبارگونه و لجاجت آمیز موج می زند و ذوق زدگی خاصی در برنامه های این شبکه به چشم می خورد.

کشیش هرمز که خودش هم متوجه این بی ذوقی در برنامه هایش شده است با دعوت از یک ایرانی فراری به نام سیامک ناصر و با تولید برنامه ای با عنوان «گل بگیم گل بشنویم» خواسته است تا کمی از یخ بودن برنامه های شبکه هفت بکاهد اما غافل از اینکه این بار نیز ترفند استفاده از افراد لوده نیز نخواهد توانست او را برای رسیدن به اهدافش یاری کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی