رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه آبان ۲۶ ۱۳۹۲، ۰۷:۲۳ ب.ظ

بهائی نوازی تبشیری ها

جمعیت رهپویان هدایت: بهائیان که بیشتر به یک گروهک لامذهبان شباهت دارند تا یک اقلیت مذهبی، در طول تاریخ از حمایت های استعمارگران اروپایی و همچنین تبشیری ها برخوردار بوده اند.

تبشیری ها نیز که خود همگام و هماهنگ با جریان استعماری صهیونیست مسیحی حرکت می کنند یکی از اصول راهبردی شان دفاع از بدعت گزاران در دین اسلام هستند.

از نظر تبشیری ها، بهائی های بدعت گزار که آیین شان هیچ شباهتی با اسلام ندارد یک اقلیت مذهبی محسوب می شوند که ظهور پیامبری جدید از سوی خدا را اعلام کرده اند و موعظه شان پیام وحدت در میان مذاهب است!

بنا به ادعای تبشیری ها و رسانه های همسو  تخمین زده شده که 300 هزار بهایی هنوز در ایران زندگی می‌کنند که در گذشته زندگی پررونقی داشتند و در نتیجه حمایت های اقتصادی استعمارگران از وضعیت مالی خوبی برخوردار بودند و در اقتصاد ایران نفوذ داشتند اما حالا از سوی تبشیری ها تاسف خورده می شود که چرا حکومت ایران به این افراد بی اعتنا است و اینکه چرا بهائیان در ایران تحت پیگرد قرار بگیرند؟

حال این سوال پیش می آید که چه منافع مشترکی بین بهائیان و تبشیری وجود دارد که این چنین احساس پیوند بین این دو جریان مشاهده می شود و به دفاع از یکدیگر می پردازند؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی