رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان


بی بی سی فارسی در جریان حمایت از فرقه های نوظهور و استعماری به مظلوم نمایی از فرقه یک صدو پنجاه ساله بهائی پرداخته و نامه بهائیان ایرانی به مراجع عظام را در رسانه خود منتشر کرد.



به گزارش انجمن رهپویان هدایت: در این نامه گفته می شود که بیش از ۵۰۰ نفر از بهائیان در ایران، در نامه‌ای سرگشاده به مراجع تقلید شیعه از آنان خواسته اند که از بهائیان در داخل ایران حمایت کنند.

بهائیان در این نامه از یک سو اذعان کرده اند که جزء اقلیت غیرمسلمان و خارج از اسلام هستند و از سوی دیگر ضمن اشاره به تاریخ صدر اسلام، رفتار الگوئی حضرت علی(ع) در دفاع از یک زن یهودی را یادآور شده اند.

با اینکه بهائیان کینه عمیقی نسبت به علمای اسلام و آیات عظام دارند اما در بخشی از این نامه با مظلوم نمایی اعلام کرده اند که "ما ناظر و مشتاق پی‌گیری‌ها و عدالت‌خواهی علی‌گونه شما حضرات آیات عظام ، مراجع عالیقدر و فضلا و علمای اعلام در ارتباط با حفظ جان ، مال و ناموس هموطنان غیر مسلمانتان هستیم».

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۳)

با سلام و تشکر از شما
تقریبا 90 درصد کارمندان این شبکه بهائی هستند.
بنام خدا
در جهان معاصر در جنگ تمام عیار کفر بر علیه اسلام ، ومبتنی بر استراتژی طراحی شده توسط رهبران صهیونیستی، چه مانعی دارد برج های دوقلوی تجارت جهانی فرو بریزند، امنیت جهانی به مخاطره بیفتد ، تعدادی از شهروندان بی خبر امریکایی و اروپایی کشته شوند ،اگر بشود چهره ی اسلام را در جهان بد معرفی کرد تا مردم به آیین حق و عدالت گستر اسلام به چشم یک تفکر تروریستی بنگرند؟!
بر اساس این استراتژی ، بهای تضعیف و تحقیر اسلام در افکار حقیقت جوی مردم جهان - که از جور مظالم قدرتها به ستوه آمده و بر پوچی و کذب ادیان تحریف شده ی مسیحیت امریکایی و یهود صهیونیستی و دیگر آیین های گلخانه ای و دست ساز ، نظیر بهائیت و وهابیت و عرفانهای بشری...یقین کرده اند وحق جویان بشری در تمام حوزه ها از حوزه های اندیشه ی علمی برتر جهانی گرفته تا توده های عمومی جوامع بشری، بصورت گسترده ای رو سوی آیین الهی و حنیف و استوار اسلام راستین می آورند و تجلی هر آنچه وجدان بیدار انسانی و روح جستجو گر و عدالتخواه او وعقل سلیم واستوارش از پرستش ومعنویت و عدالت و آزادی و مدنیت می خواهد در مکتب علی بن ابیطالب علیه السلام می یابند و مشتاقانه روی سوی او می آوردند – هر چه باشد پرداختنی است.
حال که جوهر قلم کشیشان کلیساها رنگ باخته وگرگهای پوستین پوش کنیساها پوست انداخته و دست شیاطین در صناعت آیین های باطل هویدا شده و عروسک های خیمه شب بازی رهبران عرب که چند صباحی لباس اسلام امریکایی برتنشان کرده بودند عریان شده است، بطوری که حاصل آن ناکارآمدی چنین جنگ افزارهایی در دست رهبران بی رحم مهاجم به ملتهای مظلوم شده جنگ افزاری که سالها با استفاده از آن بر جان و مال واعتقادات و تمامیت مردم جهان حکومت کرده اند !
حال به نظر شما رهبران جبهه ی کفر باید چه جایگزینی برای این جنگ افزارهای فرسوده تدارک ببینند ؟!
وچگونه به تنها مرزبانان مکتب نجات بخش اسلام ، مراجع تقلید عظام و فقهای عالم تشیع و افسران اردوی فرمانده توحید و عدالت جهانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف هجوم آورند؟!.

ادامه دارد
ادامه از یادداشت قبل
آیا سناریوی از پیش طراحی شده ی چاقو کشی و ضرب و جرح چند بهایی غافل ، و ترور تعدادی از آنها و اجرای سناریوی مذکور به دست ایادی خود ، و به دنبال آن ترغیب جامعه ی عموما بی خبر و بعضا دست نشانده وهمکار بهایی به نامه نگاری به مراجع عظام ، باهدف ایجاد چالش و زیر سئوال بردن و بدنبال آن متهم کردنشان به عدول از علی وار بودن ، گزینه خوبی نیست؟
در قاموس صهیونیزم ریخته شدن خون چند بهایی بخت برگشته ، بهای بسیار اندکی است. حال که سال هاست در حریم امن سرزمین های اشغالی چاق و فربه می شوند چه اشکالی دارد چند تایی از این اغنام الله برای اهداف رژیم یهودی قربانی شوند ؟
عاقلان و فرهیختگان جهان بخوبی مطلع و آگاهند که اسلام و تشیع برای دفاع از هجوم و تعرضات ناجوانمردانه ی بهائیان به باورها و اعتقاداتشان هیچ نیازی به خشونت و ... ندارند و مکتب استوار و حنیف اسلام ابزار کافی فرهنگی برای بیدار کردن فطرت این غافلان و بی خبران و نجات آنان از انحراف و کج اندیشی و کردارهای زشت و غیرانسانی دارد. و این مهم در خاطره ی تاریخ سالهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کاملا ضبط و ثبت است، بطوری که علیرغم ضعف حاکمیتی جبهه ی تشیع (در زمان حکومت طاغوتی محمد رضا شاه ) با هدایت همین مرزبانان حریم اسلام راستین – مراجع تقلید_ و با اقداماتی منسجم ،منطقی و کاملا علمی و فرهنگی ، ماشین تبلیغ بهائیت از کار افتاد. و صدها نفر از فریب خوردگان از مبلغ و مبتدی و عالم و عامی به دامن پر مهرو عطوفت اسلامی باز گشته اند.
باور مسلمانان بر این است که زمین از حجت خدا خالی نبوده ، نیست و نخواهد بود و قاطبه مسلیمن و رهبران آنان تا زمانی که تحت ولایت آن حجت الهی به مرزبانی از کیان اسلام اهتمام نمایند ، در مقابل جبهه کفر شکست ناپذیرند واین دستاویز جبهه ی کفر با آگاهی و هوشیاری و اقدام عقلایی مردم و مراجع عظام نقش بر آب خواهد شد.
و تا وقتی که آن یار حامی و یاور نامی و امید مظلومان و منجی محرومان و ستمدیگان به اذن الهی باز آید و جهان را پر از عدل و داد نماید. انشاالله
باقر رضایی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی