رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 

در دو بخش گذشته فعالیت های انجام شده توسط فرقه مسیحی جیسز اونلی مواردی ازاهداف کلی این جریان بیان شد در ادامه این گزارش ها در این بخش به فعالیت های خاص این جریان برای جذب نیرو و البته رسیدن به اهداف و منافع شخصی از طریق راه اندازی شرکت های مالی می پردازیم.

فرقه مورد اشاره که توسط افرادی نظیر بهروز صادق خانجانی، فیروز صادق خانجانی و شیرین صادق خانجانی، فاطمه ترک کجوری، راهبرد می شده که هم اکنون همگی در خارج از کشور به سر می برند برای رسیدن به اهداف فرقه ای خود و ایجاد یک جریان معاند نظام جمهوری اسلامی ایران اقدام به تاسیس شرکت های مالی با اهداف خاص می نمایند.

شرکت ستاره تابناک صبح از جمله شرکت هایی است که گروه (جیسز انلی) برای تامین نیاز های مالی خود و در جهت انجام فعالیت های اقتصادی ایجاد نموده است این شرکت در حوزه واردات و صادرات وخرید و فروش کلیه کالاهای مجاز بازرگانی و شرکت در مناقصه ها و مزایده ها و دریافت  نمایندگی محصولات از شرکت های داخلی وخارجی و جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی و اجرای کلیه پروژه های ساختمانی و صنعتی و نصب خط تولید و تاسیس کارخانه فعالیت می نموده و مدت زمان فعالیت شرکت از تاریخ ثبت شرکت به مدت نامحدود مشخص شده است.

هم چنین شرکت ستاره تابناک صبح که با نام اختصاری STS  معروف بوده است در تاریخ25/12/1385 به شماره 291802 در دفتر شرکت های تجاری به ثبت رسیده است.سرمایه اولیه این مجموعه 70000000ریال معادل هفت میلیون تومان بوده که این سرمایه منقسم از 100سهم 700000ریالی و با نام می باشد.

اسامی موسسین شرکت مذکور به شرح ذیل می باشند :

1- بهروز صادق خانجانی

2- شیرین صادق خانجانی

3- فیروز صادق خانجانی

4- علیرضا ییلاقی

5- سید عبدالرضا علی حق نژاد

شرکت ستاره تابناک صبح توانسته است تا نمایندگی شرکت کانیک اینوست ( conic-invest) در ایران را طی حکمی به شماره 497330دریافت نمایددر واقع طبق قراردادی که فی مابین این دو مجموعه منعقد گشته است شرکت ستاره تابناک صبح اجازه فعالیت از طریق نمایندگی conic-investدر امور زیر در ایران را دارد.

الف)ایجاد ارتباط و مذاکره با شرکت های چند ملیتی ، صنعتی ونیز تجار ایرانی که قصد سرمایه گذاری در جمهوری دمکراتیک کنگو را در زمینه های مربوط به موضوع شرکت را دارند.

زمینه های مورد نظر عبارتند از:

1-توزیع محصولات ساخت شرکت

2- ساخت خمیر کاغذ (سلولز)

3- پردازش وتصفیه آب

4-تولید آبمیوه های طبیعی

5-مرمت وتعمیر سدهای هیدرو الکتریکی

6- کشاورزی، ماهیگیری و دامداری

7-فعالیت های ساختمانی و عمرانی

8-ارتقاء و واسطه گری ملکی

9- مونتاژ وسائل نقلیه

10-بهره برداری از جنگل­ها

11-بهره برداری از معادن

ب)انجام مذاکرات و امضای قراردادهای پروژه های موضوعی با کلیه شرکت های ایرانی که قادر به مشارکت در سرمایه گذاری در شرکت سرمایه گذار کنگویی هستند

زمینه های فعالیت این حوزه عبارتند از:

1-مرمت و تعمیر سدهای هیدروالکتریک کنگو

2- بنای مراکز خرید ، مغازه های عمومی، داروخانه و..

3-ساخت بناهای ارتباطی در مراکز بزرگ و شهرهای کنگو

4- ساخت بناهای مسکونی جهت سکونت خانواده های کم درآمد

5-ساخت 100توالت عمومی در شهر ماتادی

6- ساخت کارخانه ساخت خمیر کاغذ

در قبال سرمایه گذاری های فوق شرکت کنگویی مواد مورد نیاز از قبیل طلا، الماس، مس، روی، کبالت، کولتان، آهن، چوب، کاکائو، قهوه، چای ،گیاهان پزشکی،کائوچو و...را برای ستاره تابناک صبح تامین می نماید.

ج)مذاکرات وانعقاد قراردادهای لیزینگ و اعطای نمایندگی با شرکت های ایرانی (مبارز- ایران خودرو)تولید کننده و صادر کننده وسایل نقلیه و تجهیزات شهرداری که بوسیله آن شرکت نسبت به خرید موارد زیر اقدام می نماید:

1-اتومبیل های مورد استفاده جهت تاکسی در سرتاسر جمهوری دمکراتیک کنگو

2- وسائل نقلیه آتش نشانی

3-وسائل نقلیه بارگیری و جمع آوری زباله

4- وسائل نقلیه حامل جارو ومکش جاده ها

لازم به ذکر است وکالت دهنده این قرارداد به مدیر عامل شرکت ستاره تابناک صبح شیرین صادق خانجانی  ژان کلود مونسانگو ایزیا سوما  تابعیت کنگو مدیر کل شرکت  (conic-invest)می باشد.

فرقه مذکور در پوشش شرکت ایجاد شده دست به انجام معاملات خاص از جمله واردات طلا می زند که مبلغ یکی از این موارد آن به میزان68000یورو بوده است. هم چنین در اختیار گرفتن محصولات یک شرکت ترکیه ای در ایران به میزان 750هزار دلار از موارد دیگری است که توسط این جریان و در پوشش این شرکت صورت گرفته است. جالب این جاست که این جریان در خصوص طراحی لباس های ورزش های موزون نیز فعالیت داشته است!

 

ادامه دارد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۲
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی