رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سایت های تبشیری، تصویر و ویدئوی کشیش اسلامی همجنسگرا را که ساکن واشنگتن آمریکا است منتشر کرده تا تبلیغات سوء خود بر ضد اسلام را کامل کنند.

به گزارش خبرنگار «انجمن رهپویان هدایت»، گزارش تیتر یک اف سی ان ان به موضوعی پرداخته تا ضمن آن یک امام جماعت مسجدی در واشتنگتن را همجنسگرا معرفی کرده و به آئین اسلام حمله کنند.

این سایت تبشیری که خود را «شبکه خبر مسیحیان فارسی زبان» معرفی می کند از قول این امام جماعت مسلمان نوشته است که کتاب قرآن در مورد ازدواج همجنس گرایان ساکت است و نظر منفی ندارد. به نظر او که خود همجنس گرا می باشد، بیشتر علمای مسلمان درباره حرمت همجنس گرائی در اشتباه هستند و درک درستی از کتاب و سنت پیامبر اسلام ندارند.


این در حالی است که در آیات قرآن شدیدتر از رومیان کتاب مقدس، قوم لوط و اعمال آنها به شدت مذمت شده اند و اسم سوره ای از قرآن نیز به اسم پیامبر قوم لوط نامگذاری شده است. مطابق آیات قرآن نزول بلای آسمانی برای نابودی قوم لوط هم به علت اعمال ننگین آنها صورت گرفته است.

به نظر می رسد که پروتستان ها برای سرپوش گذاشتن به اعمال کلیساهای خود که ازدواج همجنس بازها را به رسمت می شناسند، امام جماعتی به اسم داعیه عبدالله را دست و پا کرده اند تا جلوی دوربین تبشیری ها به اسلام بتازد.

گفتنی است، محبت نیوز «آژانس خبری مسیحیان ایران» نیز ویدئوی این گزارش را با عنوان "ازدواج همجنس‌گرایان طبق احکام اسلام مجاز است!" را در سایت خود بارگذاری کرده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی