رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه مهر ۲۹ ۱۳۹۳، ۰۲:۴۴ ب.ظ

جادوگری و شیادی به سبک رام الله

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: یکی از فرقه هایی که خاستگاه و موجودیت آن از داخل کشور صورت گرفت، فرقه موسوم به رام الله است که متاثر از جریان هندی سای بابا بوده است.

سرکرده این فرقه، فردی است به نام "پ.ف"که در سال 1352 در کرمانشاه به دنیا آمده است. وی دارای مشکلات عدیده روحی و روانی بوده است.

جو پرتلاطم و تنش زای خانوادی وی موجب شد که وی به گوشه نشینی و اعمال راز آلود و وپیچیده که اطرافیانش از آن بی اطلاع باشند، روی آورد.

وی با بریدن از خانواده به تهران آمد و با اسامی مستعار و جعلی همچون ایلیا و رام الله رفتارهای غیر عادی خود را ادامه داد.

ظهور این فرقه گمراه با انتشار کتاب " جریان هدایت الهی" در سال 1377 شروع می شود. چاپ و توزیع این کتاب در واقع شناسنامه و بیانگر برنامه و عقاید این فرقه است.

وی و اطرافیانش با تشکیل دادن موسسات گوناگون، اهداف پنهان اقتصادی خود را آشکار کردند و اقدام به ثبت نام افراد علاقمند به شرکت درکلاس های قطب فرقه کردند.

تشکیلات حفاظتی فرقه به جایی رسیده بود که از محل سکونت سرکرده، فقط یک نفر اطلاع داشت و وی با نام مستعار در آن منطقه زندگی می کرد.

از میان مریدان، فقط 5 نفر از اسم و فامیل واقعی وی خبر داشتند و مکاتبات و اسناد وی با طبقه بندی موسوم به حم(حساس محرمانه) به وسیله پیک ویژه به دستش می رسید.

مریدان وی، نسبت های الوهیت و خارق العاده و غیر معقول فراوانی را به وی داده اند؛ به طوری که وی را زاییده ملکوت و صورت حق معرفی می کنند.

ادعاهای واهی دیگر از قبیل آوردن مرغ بریان از آسمان، بیرون کشیدن تسبیح گمشده از دل یک سنگ، تبدیل یک تار مو به مار، پرتاب یک استکان به سمت شیطان و نوشته شدن واژه شیطان بر دیوار، از جمله شعبده بازی های این بازار مکاره بوده است.

وی برای القای یک زندگی افسانه ای و فوق بشری، به صورت متوالی بین مریدان حضور پیدا نمی کرد. اطرافیان وی نیز با توجه به ذینفع بودن خود، داستان های ساختگی را در مورد وی ساخته اند.

گفتنی است، با وجود اینکه رام الله، یک فرقه با بنیان داخلی است؛ ولی عمده فرقه های نوظهور که در کشور ما اعلام موجودیت کرده اند، معمولا نمایندگی یکی از تشکیلات فرقه ای بین المللی را بر عهده گرفته بودند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۹
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی