رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه خرداد ۱۳ ۱۳۹۲، ۰۹:۴۰ ب.ظ

جایزه شیرین فیلم کلیسا! را تو بردی فرهادی

وقتی سیمین را که می بردی تا در جشنواره های اروپایی و سرزمین های کلیسا از نادر جدا کنی معلوم بود که جایزه های بعدیت را برای خوشایند هر چه بیشتر کلیسا کار کنی.

 

به گزارش خبرنگار «انجمن رهپویان هدایت»، هیات داوران جایزه کلیسای جهانی شصت‌وششمین جشنواره فیلم کن جایزه شان را به قول خودشان به "بهترین فیلم معنوی جشنواره به «گذشته»، ساخته جدید اصغر فرهادی" اعطا کردند تا فرهادی را بیشتر مدیون خود کنند و فیلم های بعدی اش را در قامت فیلم های تمام عیار توهین به اسلام و تبلیغ مسیحیت به تماشا بنشینند.

 

حالا معنویت تو همان معنویت کلیسا شده یا به عبارت بهتر فراتر از خود کلیسا جریان های صهیونیست مسیحی هستند که دستان تو را به گرمی می فشارند و جایزه های صوری شان را به تو اهدا می کنند.

 

جایزه کلیسای جهانی که در سال ۱۹۷۴ در جشنواره کن راه‌اندازی شد، ویژه تقدیر از آثاری است که به بهترین شکل به اعماق نهفته وجود انسان‌ها پرداخته و آلام، احساسات و امیدهای انسان را [البته با نگاه کلیسای تبشیری] کاوش می‌کند.

 

جایزه سال گذشته کلیسائیان به فیلم «شکار» ساخته «توماس وینتربرگ» از دانمارک اختصاص یافت همان دانمارکی هایی که با همراهی و امکانات رسانه های غربی، آغازگر توهین های زنجیره ای به مقدسات اسلامی شدند.

 

گفتنی است جایزه بهترین بازیگر زن نیز به برنیس بژو بازیگر فیلم "گذشته" اصغر فرهادی اهدا شد تا فرهادی نوازی های بیشتری در جشنواره صورت بگیرد.

 

خلاصه داستان «گذشته» را چنین بیان می کنند که «احمد (علی مصفا) ۴ سال پس از جدایی از همسر فرانسوی‌اش به در خواست او راهی پاریس می‌شود تا مراحل اداری طلاقشان را طی کرده و ثبت کنند. او در مدت اقامت کوتاهش متوجه آشفتگی «لوسی» دختر همسر سابقش می‌شود. تلاش او برای کمک به «لوسی» پرده از رازی در گذشته بر می‌دارد.»

 

علاوه‌ بر برنیس بژو، طاهر رحیم (برنده جایزه سزار)، بازیگران دیگری چون علی مصفا، پائولین بورلت (بازیگر بلژیکی) ، الیس آگویس، ژان جستین، سابرینا وازانی و بابک کریمی در این فیلم، مقابل دوربین محمود کلاری رفته‌اند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی