رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
کتاب "در قلمرو سایه‌ها" به قلم احسان احمدی و سمیه شاه‌حسینی از سوی انتشارات نارگل به جستارهایی در روان‌شناسی فرقه‌ها پرداخته است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، "در قلمرو سایه‌ها" جستارهایی در روان‌شناسی فرقه‌ها اثر احسان احمدی و سمیه شاه‌حسینی از سوی نشر نارگل روانه بازار کتاب شد.

"فرقه‌ها چیست؟ چرا و چگونه شکل می‌گیرند؟ چه اهدافی را دنبال می‌کنند؟ نقش آنها در معادلات ثروت و قدرت در دنیای کنونی چیست؟ چه خطراتی را برای فرد و جامعه دارند؟ از چه شیوه هایی برای عضوگیری و نگه‌داشتن افراد استفاده می‌کنند؟ آیا ساختار فرقه‌ها با هم فرق دارد؟ آن‌ها چه آسیب‌های روانی را به اعضای خود وارد می‌کنند؟ رهبران فرقه‌ها چه ویژگی‌هایی دارند؟ چگونه می‌توان از خطرات فرقه‌ها پیشگیری کرد؟ و زندگی پس از فرقه، برای کسانی که از فرقه‌ها جدا می‌شوند چگونه خواهد بود؟ این‌ها و بیش از این‌ها مطالبی است که در این کتاب به آنها پرداخته شده است."

کتاب "در قلمرو سایه‌ها" در یازده فصل به سوالاتی که بالاتر مطرح شده پاسخ می‌دهد و خواننده را با مسائل روانی‌شناسی این مسئله روبرو می‌کند.

این کتاب در 207 صفحه و شمارگان یک هزار نسخه با قیمت 10 هزار تومان از سوی نشر نارگل روانه بازار کتاب شده است. علاقه‌مندان برای تهیه این اثر می‌توانند با شماره تلفن‌های 66989356 و 66989360 تماس بگیرند./فارس 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۰
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی