رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه ارديبهشت ۲۲ ۱۳۹۳، ۰۸:۲۸ ب.ظ

حضور سازمان سیا در طرح براندازانه علیه ایران(بخش دوم)

 انجمن رهپویان هدایت: چنان که گفته شد پروژه ایران 30 در واقع زیر مجموعه ای از سازمان تبشیری ایلام می باشد که در قالب یک سازمان خدمات اجتماعی و با ظاهری مذهبی اما باطنی سیاسی در حال فعالیت و تبلیغ در سطح گسترده علیه جمهوری اسلامی ایران است .

این پروژه در قالب یک کتاب و توسط دیوید یقنظر(پسر سم یقنظر موسس سازمان ایلام ومدیر فعلی شعبه آمریکایی سازمان ایلام ) و سایمون تیلور در سال 2009 تالیف و توسط سازمان ایلام منتشرشده است. گفتنی است سم یقنظر در زمان حضورش در ایران دارای سوابق منفی اخلاقی بوده و به عنوان جاسوس شوروی سابق در حال فعالیت بوده است که پس از خروجش از کشور پایه های اولیه سازمان ایلام را بنیانگذاری کرد. این پروژه برای سازمان ایلام دارای اهمیت بسیار بالایی است به طوری که برای آن، پایگاهی اینترنتی و صفحات جداگانه ای در شبکه های اجتماعی طراحی گردیده است .

از نمونه های بارز دخالت این پروژه درمسائل داخلی جمهوری اسلامی ایران ،می توان به پیگیری مستمر وضعیت زندانیان امنیتی در ایران اشاره کرد .مثلا ، در بخشی ازآن با عنوان «در زندان؛ اغلب بدون اتهام» درخصوص وضعیت مسیحی نماهایی که به دلایل امنیتی در زندان به سر می برند ، مطالب منتشر شده است. این در حالی است که تمامی این محکومین به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و فعالیت در مجامع غیر قانونی زیر زمینی در زندان به سر می‌برند.

در سایت این پروژه مطلبی کاملا اغراق آمیز و غیرواقعی در خصوص مسلمانان مسیحی شده ایران به چشم می خورد .این در حالی است که واقعیت ها غیر از این می باشد و مطالب مذکورکاملا خیالی و جهت دلخوشی سرمایه گذاران صهیونیست این پروژه ارائه شده است و واقعیت غیر قابل انکار ،جریان بالعکس گسترش اسلام در کشورهای غربی ، باوجود شدیدترین محدودیت ها درباره اسلام و مسلمانان می باشد .

سازمان ایلام و پروژه ایران 30 ، سرمایه گذاری عظیمی را بر روی ایران انجام داده است زیرا به عقیده گردانندگان آن ، ایران در جهان اسلام به منزله یک دروازه استراتژیک است، ازاین رو رشد کلیسا در ایران ضربه شدیدی به ملل مسلمان در سرتاسر دنیا وارد می­کند. این نشان دهنده رویکردی سیاسی در طراحی پروژه مزبور است.

 این پروژه جهت رسیدن به اهداف تعیین شده در خصوص مسیحی سازی مسلمانان ایران مواردی همچون تربیت و آموزش رهبران وایجاد و تجهیز کلیساهای غیر قانونی خانگی وتوزیع ده ها میلیونی انجیل و کتب تبشیری مسیحی رابه عنوان برنامه های اصلی خود قرار داده است .

سرمایه گذاری و اهمیت این طرح برای مسیحیت صهیونیستی و سردمداران آن به اندازه ای است که از افرادی چون راوی زکریا نویسنده ورئیس وسخنگوی سازمان تبشیری راوی زکریا، جرج وود؛ بنیانگذار سازمان تبشیری جنبش عمل، جاسوس سازمان سیا ورئیس مجامع جهانی خدا و رئیس سابق تیم اجرایی AG و جان کولس مدیر سازمان نیو واین(سازمانی تبشیری و در اصل یک جنبش تبلیغی و تبشیری درکشور انگلیس، که از طریق ایجاد شبکه ای از رهبران کلیساها، برگزاری کنفرانس ها و ارایه خدمات آموزشی و منابع مسیحی با هدف تغییر مردم جهان به امتی مسیحی آغاز به کار کرده است.)، در خصوص این طرح ابراز رضایت کرده اند. که در این میان سخنان جرج ووود پیرامون طرح فوق تامل برانگیز است.

ادامه دارد ...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۲
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی