رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه آبان ۲۶ ۱۳۹۲، ۰۹:۲۸ ب.ظ

حقوق بشر مضحکانه درباره سعید عابدینی

جمعیت رهپویان هدایت: بر اساس اعلام اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا در حالی که هزاران نفر برای جرائم ناچیز در آمریکا زندانی هستند بحث در مورد سعید عابدینی از منظر حقوق بشر مضحکانه است.

طبق یک گزارش جدید بیش از سه هزار و ۲۰۰ نفر در آمریکا به دلیل جرایم ناچیز در حبس ابد و بدون آزادی مشروط به سر می‌برند. در این گزارش که عنوان آن «مرگ زندگی» است، به زندگی و داستان هزاران زندانی آمریکایی اشاره شده است که علیرغم جرایم ناچیز به حبس ابد محکوم شده است.

بر اساس این گزارش اتحادیه آزادی‌های مدنی ، از سه هزار و 278 نفری که در سراسر آمریکا بدون آزادی مشروط به حبس ابد محکوم شده‌اند، حدود 83.4 درصد مجازاتی دریافت کرده‌اند که طبق قوانین صدور حکم، اجباری است و قاضی گزینه دیگری ندارد.

چگونه است فردی که بعد از چندین بار بازداشت در داخل یک کشوری و بعد از اقامت در کشوری دیگر دوباره با اعلام قبلی و در بوق و کرنا به داخل ایران می آید و علنا راه اندازی مکان هایی برای پیشبرد اهداف دیکته شده خود را عنوان می کند.

حال چرا برخی دست اندرکاران آمریکایی تازه به یاد حقوق بشر افتاده و سعی دارند پای پرونده های افراد معلوم الحال و مفسده انگیزی مانند سعید عابدینی را به مذاکرات پیش روی 1+5 گره بزنند و رسانه هایی مانند پایگاه خبری_ تحلیلی آمریکایی واشنگتن فری بیکن تیتر یک خود را تحت الشعاع قرار گرفتن حقوق بشر در ایران به خاطر پرونده اتمی انتخاب کند.

این رسانه مساله زندان سیاسی و افزایش اعدام ها همزمان با گفتگوهای هسته ای ایران و 1+5 را باعث نگرانی فعالان حقوق بشر عنوان کرده و تاکید می کند که آزادی فردی مانند سعید عابدینی باید جزء گفتگوهای غرب با ایران قرار بگیرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی