رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه شهریور ۱۷ ۱۳۹۲، ۰۵:۱۸ ب.ظ

حمله مسلحانه عناصر سلفی به مسجد شیعیان در کابل


پلیس افغانستان اعلام نموده مهاجمان لباس پلیس به تن داشته و تابعیت پاکستانی داشته اند و پس از درگیری به ضرب گلوله از پای در آمده اند. گزارش ها حاکی از آن است که تعدادی از نمازگزارانی که در زمان حمله در مسجد حضور داشته اند شخصا به مقابله با این عناصر پرداخته اند.

 
به گزارش موسسه رهپویان هدایت به نقل از «شیعه نیوز»، روز پنج شنبه عناصر سلفی با اسلحه، چاقو و مواد منفجره به مسجدی متعلق به شیعیان در منطقه شیعه نشین "دشت برچی" کابل پایتخت افغانستان حمله کردند.

خوشبختانه در جریان این حمله کسی کشته نشده اما حد اقل دو نفر زخمی شده اند. پلیس افغانستان اعلام نموده مهاجمان لباس پلیس به تن داشته و تابعیت پاکستانی داشته اند و پس از درگیری به ضرب گلوله از پای در آمده اند. گزارش ها حاکی از آن است که تعدادی از نمازگزارانی که در زمان حمله در مسجد حضور داشته اند شخصا به مقابله با این عناصر  پرداخته اند.

مقامات افغان معتقدند پایگاه های امنی که برای تروریست ها در پاکستان وجود دارد عامل اینگونه حملات است. این مقامات مدعی شده اند افرادی از اطلاعات پاکستان تروریست های طالبان افغانستان را حمایت می کنند و آنها را در پاکستان سکنی داده اند، و عناصر سلفی طالبان با پشتیبانی مال سعودی و این افراد به اجرای این چنین عملیات ها می پردازند.

شایان ذکر است که در جریان فاجعه حمله عوامل تروریستی به عزاداران عاشورای 2011 در افغانستان حدود 60 شیعه شهید و دهها نفر زخمی شدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۷
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی