رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه ارديبهشت ۳۱ ۱۳۹۳، ۰۷:۴۶ ب.ظ

خیز مسیحیت تبشیری به سمت دلارهای غربی

به گزارش انجمن رهپویان هدایت :مهرداد فاتحی ایرانی مسیحی شده ای است ،که وقتی فرصت حمایت سرویس های جاسوسی غربی از سازمان های به ظاهر خدمات اجتماعی والهیاتی مسیحیان را مناسب دید،به کشور انگلیس رفت وموسسه کانون الهیات پارس را بنیان گذاری کرد . 

کانون الهیات پارس، موسسه ای تبشیری است که هدف اصلی خودرا تحکیم الهیات کلیساهای فارسی زبان، تربیت وآموزش مبلغین مسیحیت تبشیری و تجهیز کلیساهای ایران قرار داده است. اما نگاهی به فعالیت های  آن نشان می دهدکه این موضوع نه به عنوان هدف اصلی، بلکه به طریقی برای تضعیف اعتقادات مسلمانان ایران با پوششی موجه و مردم فریب ، است .

پایه گذاری و فعالیت این سازمان و سازمان های تبشیری ظاهرا موازی و درحقیقت هم افزا در کشور انگلیس، سوالات زیادی را به ذهن متبادر می کند . یکی از این سوالات نحوه تامین بودجه آنهاست .مسئولین این سازمان ها خودرا مستقل از کشورها و متکی به کمک مسیحیان می دانند در حالی که حجم عظیم فعالیت های تبشیری و اقدامات تشکیلاتی آن ها بر خلاف این ادعاست.

توزیع انجیل و کتاب های تبشیری دیگر با تیراژ چند صد میلیونی و دوره گردی سران سازمان در کشورهای دنیا ، قطعا بدون حمایت وکمک مالی سازمان های جاسوسی کشورهای غربی امکان پذیر نیست . به عنوان نمونه طبق اعلامیه گردانندگان این کانون ، فقط هزینه تهیه دوره جامع الهیات مسیحی و خدمات کلیسایی یک میلیون دلار برآورد شده است .  

در سایت اینترنتی این کانون،صراحتا به دریافت کمک از اداره مالیات انگلیس اعتراف شده است . در این سایت، خطاب به کسانی که در کشور انگلیس زندگی می کنند و مالیات بر درآمد پرداخت می کنند آمده است که کانون پارس به عنوان موسسه خیریه ثبت شده علاوه بر مبلغ اهدایی شما معادل 25 درصد آن را نیز از اداره مالیات انگلیس مطالبه می کند .

این روش یک روش سرمایه داری با پوشش موسسه خیریه است که در واقع با کلاهبرداری از مردم و دریافت کمک ازاداره مالیات انگلیس، پایه های اقتصادی این عضو کارتل بزرگ اقتصادی ایرانیان مسیحی شده خارج از کشور ،را استحکام می بخشند .

بنیانگذار و مدیر این موسسه ،مهرداد فاتحی یکی ازفعالین سازمان تبشیری ایلام است . اوکه هم اکنون شبان کلیسای ایرانیان لندن است ، قبل از بلوغ در سن 11 سالگی به مسیحیت روی می آورد. بنا به اقرار خودش ، پدرش فردی بی اعتقاد به خدا و بسیار پول پرست و به بیماری افسردگی مبتلا بوده  است ودر واقع ،رشد در یک خانواده سست و متزلزل ، او را آماده پذیرش مسیحیت ساخته بود .

وی که مدعی شفای بیماران توسط حضرت عیسی (ع) است ، خودش دچار لکنت زبان است و هنوز موفق به دریافت شفای بیماری خودش نشده است . در سال های دهه 50 و 60 شمسی عضو کلیسای جماعت ربانی مرکز بوده و در عناوینی همچون معلم و مدیرکانون شادی کودکان و نوجوانان فعالیت کرده و به خاطرخوش خدمتی هایش در زمان  شبانی ادوارد هوسپیان مهر به عنوان یکی از معاونین او مشغول به کار بوده است .

ازدواج او با مژده که یک یهودی نژاد و معتقد به جریان سیاسی صهیونیسم بوده است نیز ، ظن صهیونیست بودن او را به یقین تبدیل کرده است. رفتن او به انگلیس در اوایل دهه 70 شمسی و ارتباط با سم یقنظر موسس سازمان تبشیری ایلام نیز او را به جریان تبشیری بین الملل نزدیک تر و به نوعی مقدمات تشکیل عضو دیگری ازکارتل اقتصادی ، با نام موسسه و سازمان خیریه وغیردولتی را فراهم کرد .

گفتنی است تعلیم و تربیت مبلغین مسیحیت صهیونیستی و ترجمه کتاب های تبشیری به زبان فارسی تنها گوشه ای از فعالیت های شوم او و همسرش جهت استحاله عقیدتی مسلمانان ایران است .  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۳۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی