رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه مهر ۱۷ ۱۳۹۲، ۱۲:۴۴ ق.ظ

دزدیدن حافظ اصلی و دلسوزی برای تندیس

جمعیت رهپویان هدایت: جریاناتی که حامی صهیونیست مسیحی ها هستند مدت ها برای بریدن این سرمایه معنوی از ملت ایران برنامه ریزی کرده اند حالا ندای ربوده شدن تندیس حافظ را سر می دهند.

رسانه فارسی زبان متعلق به تبشیری های صهیونیست مسیحی قبل از اینکه گزارش خبری در مورد ربایش مجسمه حافظ در شهر اهواز تنظیم می کردند باید به آن برنامه ریزی های گسترده که برای بی دین جلوه دادن، میخواره و شهوت پرست نامیدنش انجام شده اشاره می کردند.

تندیس حافظ سنگ تراشه ای بیش نیست ولی شاعر وابسته و گعده نشین جریان صهیونیست مسیحی و احمد شاملوها قبل تر از اینها برای بی ارزش خواندن شعر حافظ که میراث معنوی او بود نشست های پرزرق و برق گرفته بودند.

گفته می شود که بنا به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر اهواز سه مجسمه از مشاهیر ایران شامل حافظ، سعدی و مولوی در مناطق مختلف اهواز نصب شده  ولی مجسمه حافظ از میدان کوروش شهر اهواز ربوده شده است

ارتفاع تندیس حافظ 2 متر و ساخته شده از سنگ یک‌پارچه سفیدرنگ بود و چندین تن وزن داشته است که ربودن چنین تندیسی با این ابعاد و وزن از میان یکی از میادین شهر نیاز به جرثقیل، تجهیزات و عوامل داشته و به این راحتی امکان‌پذیر نبوده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی