رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه آبان ۲۶ ۱۳۹۷، ۰۸:۵۷ ق.ظ

دستاورد بی هزینه برای قطب فرقه بیچاره

قطب فرقه بیچاره با اردوکشی خیابانی نه تنها هزینه گزافی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم  آورد بلکه این هزینه را به دوش خانواده دراویش نیز تحمیل نمود.

این فرد که در رسیدن وی به جایگاه قطبیت اما و اگرهای فراوانی وجود دارد، تنها برای دستیابی به یک موقوفه و درآمدهای حاصل از آن اسفندماه سال ۱۳۹۶ با زمینه سازی اردوکشی خیابانی و بحران آفرینی، غائله ای عجیب و جبران ناپذیری را ایجاد کرده و موجبات شهادت تنی چند از خادمان امنیت کشور را به وجود آورد.

اکنون و پس از شایعه پراکنی در خصوص حصر دروغین دارد به هدف خود دست می یابد آن هم بدون آنکه متحمل هزینه ای شود چرا؟

 

صفات قطب پوشالی فرقه بیچاره (نورعلی تابنده)

صوفی ها معتقدند که قطب یک فرقه باید مراحل تصوف را پله پله بگذراند تا به مقام قطبیت برسد. نورعلی تابنده  مانند پدرش صالح علی شاه که 21 ساله قطب شد، پس از مرگ محبوب علی شاه در 27 دی ماه 1375به موجب فرمان وصایتی مورخۀ28 مهر 1371 از جانب قطب قبلی بدون طی مراحل تصوف یک شبه قطب شده و به مقام جانشینی برادر زادۀخود با لقب طریقتی «مجذوب علی شاه»منصوب گردید

بررسی سخنرانی ها و نوشته های نورعلی تابنده حاکی از این مطلب است که وی علی رغم داشتن مدرک دکترا و داعیۀ جانشینی امام زمان ،  از علوم اسلامی بی بهره بوده و از قرائت صحیح قرآن نیز عاجز است.

 

او فردی عوام فریب و جاه طلب است و به راحتی به مریدان خود اجازه می دهد در مقابل او سجده نموده و روی کفش او را ببوسند. لازم به ذکر است مریدان این فرقه گاهی در مقابل مشایخ فرقه نظیر مردانی در کرج نیز سجده می نمایند.

متأسفانه در دوران تصدّی ریاست فرقه توسط نورعلی تابنده، ارتباطات خارجی فرقه به ویژه با کشورهای غربی افزایش چشم گیری یافته بود به نحوی که به صورت علنی و آشکار کمک هایی از مریدان فرقه در خارج از کشور به آنان ارسال می شد به عنوان نمونه در تخریب حسینیه (خانقاه) آنان در قم اسامی 800 نفر از افرادی که از اروپا، کانادا و ایالات متحده کمک مالی برای این فرقه ارسال کرده بودند، به دست آمده است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی