رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
"دست نشانده ی دیگری برای پانتومیم خطرناک آیت الله خامنه ای" ، "حاکمیت مهره ایی را وارد کرد تا برای بقاء خود زمان بخرد" از جمله تیترهایی است که بر اساس راهبرد اربابان اردوگاه صهیونیست مسیحی در فردای پس از انتخابات در سایت خبری محبت نیوز جای گرفته است.

به گزارش خبرنگار «انجمن رهپویان هدایت» جریان خبری غول رسانه ای غرب که قبل از انتخابات سعی داشتند با گزارش ها و خبرهای جهت دار مشارکت حداقلی در انتخابات را تبلیغ کنند فردای انتخابات این رسانه ها پس از مشارکت حداکثری ایرانی ها، به نحوی دیگر راهبردشان را تغییر دادند.

محبت نیوز هم که در ظاهر برای پوشش اخبار مسیحیان ایران فعالیت دارد با تبعیت از اربابان اردوگاه تبشیری وابسته به جریان صهیونیست مسیحی تلاش کرد از قافله غول رسانه ای غرب عقب نماند و تیم تحریریه خود را برای خوش خدمتی هر چه بیشتر به صهیونیست مسیحی ها ترغیب کند.

این رسانه تبشیری در روز شنبه 25 خردادماه جاری تیتر "دست نشانده ی دیگری برای پانتومیم خطرناک آیت الله خامنه ای" در صدر گزارش هایش نشاند تا بدین وسیله ضدیت خود را با کلیت و اصل نظام به اثبات برساند. محبت نیوز همچنین در همین روز تیتر خبر دیگرش را "حاکمیت مهره ایی را وارد کرد تا برای بقاء خود زمان بخرد" به خود اختصاص داد.

دو روز بعد از اعلام نتایج انتخابات، محبت نیوز این بار "پایبندی روحانی به وعده‌‌های بیانیه اقوام و مذهب !" و موضوع سفرهای استانی انتخاباتی وی را به پیش کشید تا اختلاف افکنی های قومی را در ایران جستجو کند.

محبت نیوز در روز سه شنبه 28 خردادماه نیز با عناوین گزارش هایی "اساس همان است، فقط شیوه عمل فرق کرده" و "سخنگوی مجلس: در ایران دولت تغییر کرده است نه نظام" ناراحتی خود را از وقوع حماسه سیاسی در ایران ابراز داشت.

سرانجام این رسانه وابسته به اردوگاه صهیونیست مسیحی ها در یک هفته پس از حضور حماسی مردم ایران از انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان یک خبر بسیار بد یاد کرد و همسو با رسانه هایی نظیر واشنگتن تایمز، نیویورک تایمز و العربیه به خیالپردازی در پیرامون حجت الاسلام روحانی پرداخت.

نظرات (۱)

با تشکر برای اطلاع رسانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی