رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت، سال 2014 میلادی بود که "ازدواج همجنس‌گرایان" در "انگلیس" و "ولز" قانونی شد و "دیوید کامرون" نخست وزیر این کشور با خشنودی از رسمی‌شدن این اقدام شنیع حیوانی، رضایت خود را با گفتن جمله"اکنون ما همه برابریم" ابراز کرد.

علاوه بر این در کشور انگلیس، خبرهایی مبنی بر ایجاد بانک اسپرم برای تسهیل در باردار شدن زن‌های همجنس‌باز-بدون همسر- با پرداخت 370 یورو نیز شنیده می‌شود!

در کشور اسلام‌ستیز هلند که مکرر به اسلام و مقدسات مسلمانان توهین صورت می‌گیرد، وضع آشفته و اسف‌باری در این خصوص حاکم است. در این کشور نیز بارها رژه همجنس‌بازها با امنیت کامل و حمایت دولت انجام شده است.

علیرغم اینکه بر اساس کتاب مقدس، همجنس‌گرایی رد شده است، در آمریکا نیز با اجبار دولت این کشور، کلیساها ملزم به اجرای مراسم ازدواج همجنس‌بازها هستند.

این اقدامات در کشورهای مسیحی در حالی انجام می‌شود که در کتاب رومیان، فصل اول، جملات 26 و 27 چنین آمده است:"پس خدا نیز ایشان را در شهواتی شرم‌آور به حال خود واگذاشت. حتی زنانشان، روابط طبیعی را با روابط غیرطبیعی معاوضه کردند. به‌همین سان، مردان نیز از روابط طبیعی با زنان دست کشیده، در آتش شهوت نسبت به یکدیگر سوختند. مرد با مرد مرتکب اعمال شرم‌آور شده، مکافات در خور انحرافشان را در خود یافتند."

بی‌شرمی در کشورهای مسیحی غربی به جایی رسیده که اگر کسی بر ضد همجنس‌بازی حرفی بزند،‌ با او برخورد می‌شود و با توجه به حاکمیت افرادی از طیف"ماسون‌ها" در غرب، همجنس‌گرایی مورد پشتیبانی کامل سران این کشورها قرار دارد.

توجیه‌گران متبوع این کشورها، در حالی با طرح ادعاهایی همچون آزادی افراد، متفاوت بودن مغز افراد منحرف همجنس‌باز از دیگران و ...سعی در فرافکنی پیرامون موضوع دارند که در کشورهای غربی، آزادی پیروان دین ابراهیمی اسلام، به‌شدت محدود شده و در رابطه با ادعای تفاوت جسمی نیز، تاکنون هیچ دستاورد و تحقیق پزشکی و زیستی معتبر، آن را به اثبات نرسانده است.

بنابر این گزارش، انگلیس کشوری است که در آن "مسیحیت صهیونیستی" برای اولین بار به‌صورت تشکیلاتی سر برآورد و "جان نلسون داربی"، ایجاد یک فرقه منحرف را در دل مسیحیت اعلام کرد.

پس از آن بود که "بالفور" وزیر خارجه وقت این کشور استعماری در اعلامیه معروف خود، از تفکر نژادپرستانه و ظالمانه صهیونیسم پشتیبانی و حمایت کرد.

نتیجه این حمایت‌ها و در ادامه راه‌اندازی دو جنگ خانمان‌سوز جهانی در نیمه اول قرن بیستم،-که هیچ مسلمانی در وقوع آنها نقشی نداشت- حضور صهیونیست‌ها در کشور مسلمان فلسطین و غصب زمین‌، محل سکونت و تمام دارائی‌های مردم بومی آن سرزمین بود.

پس از حاکم شدن رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه فلسطین، فساد اخلاقی به اوج خود رسیده و "تل‌آویو" به ‌عنوان "بهشت همجنس‌بازها" شناخته شده و محل تولد حضرت عیسی(ع) سالانه میزبان بیش از دویست هزار همجنس‌باز است!

باید افزود، اعتقاد به "همجنس‌بازی" که در نتیجه آزادی حیوانی و شیطانی حاصل شده، مورد قبول فرقه‌های منحرف شیطان‌پرستی و فراماسونری بوده که این گروهک‌ها نیز در خدمت کشورهای استعماری غربی قرار دارند و برخی از معروف‌ترین سیاستمداران و سرمایه‌داران غرب از زمره ماسون‌ها هستند.

می‌توان چنین نتیجه‌گیری کرد که با توجه به هم‌جهتی عقیده ماسون‌ها با صهیونیست‌ها در موضوعاتی چون: بازسازی معبد سلیمان و تخریب مسجدالاقصی، وحدت هدفی راهبردی-هر چند در مواردی در ظاهر و تاکتیک باهم متضاد باشند- بین فرقه‌هایی مانند: "صهیونیسم بین‌الملل"، "شیطان‌پرستی" و "فراماسونی" وجود دارد که هر سه گروه برای نابودی بنیان اعتقادی و بی‌هویت کردن نوع بشر تلاش‌های زیادی را کرده و می‌کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی