رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت: یکی از نمادهای معروف شیطان پرستان، نماد پنتاگرام است. چندین رابطه بسیار مهم بین این نماد و مسیحیت وجود دارد. پیش از به صلیب کشیدن مسیح به اعتقاد مسیحیت، پنتاگرام یک نشان رجحان یافته برای آرایش کردن و زینت دادن جواهرها و طلسم های مسیحیان اولیه بود.

این علامت که به راحتی و در یک حرکت پیوسته قلم کشیده می شد، با پنج زخم مسیح آمیخته شده بود. پنتاگرام همچنین برای یک فرقه نهانی عرفانی مسیحی نمادی از ISIS ، الهه حاصل خیزی و VENUS، اصلی ترین رب النوع مونث بود . فرقه ای که به صورت پنهان در نقاط مختلف در سراسر تاریخ مسیحیت وجود داشت.

در سال های آغازین قرن بیستم برخی از عناصر فاسد الاخلاق با اتکا به گرایشات و نظریات توراتی و پروتستانی به صورت مخفیانه جریان شیطان پرستی را با ویژگی هایی همچون گناه گرایی، قتل، تجاوزات جنسی، هدم اصول اخلاقی، بی توجهی به مسائل توحیدی و ... پایه گذاری کردند.

استفاده از موسیقی های جذاب و متنوع، انجام اعمال خارق العاده و دور از ذهن، تهی شدن انسان غربی و عصر جدید از معنویت و اتصال به منبع، فیض موجبات گرایش افراد اندکی را به این گروه ها فراهم آورد.

سال 1960 میلادی را می توان به صورت جدی آغاز دور جدید حیات و فعالیت شیطان پرستان مسیحی در آمریکا دانست.

آنتوان لاوی مرتبط با سازمان جاسوسی آمریکا بوده و بعد از پشت سر گذاری یک زندگی بی هویت، در تاریخ 30 آوریل 1966 در حالی که برای جمعی از اعضای حلقه های سری دایره اسرارآمیز با سری تراشیده سخن می گفت، مدعی بنیان گذاری کلیسای شیطان شد.

وی کتابی را تحت عنوان انجیل شیطان و کتاب دیگری نیز با نام آئین پرستش شیطانی به چاپ رساند.

کثیف ترین فرقه انحرافی شیطان پرستی، به نام گوتیک است که نام سبک در موسیقی متالیکا نیز است.

ریشه اولیه حرکت انحرافی شیطان پرستی به دوران رنسانس می رسد، هر چند در آن دوره گزارش تاریخی مستندی از شیطان گرایی وجود ندارد، بلکه برخی افراد با ادعایی از دل سپردن به شیطان سعی در راه اندازی یک حرکت انتقادی علیه کلیسا را داشتند.

یکی از اصول شیطان پرستی پروتستانی که به دروغ به آنتوان لاوی منصوب می شود، این است که شیطان بهترین دوست کلیساست چرا که در میان تمام این سال ها وجود شیطان دلیل ماندگاری کلیساها است.

موسسان شیطان گرایی و علی الخصوص لاوی به صورت جدی تحت تاثیر فلاسفه پوچ گرا و بدون معنویتی همچون نیچه بوده اند.

نحله های مختلف شیطانی توسط دو سازمان عمده جاسوسی یعنی سیا و موساد سازماندهی، هدایت و تغذیه می شوند.

متالیکا در حقیقت ضد ارزش هایی را ارائه می کند که شامل بازگشت به تاریکی( محور اصلی تفکرات شیطان پرستی، بی رحمی و تجاوزات جنسی، فحاشی، هجوم و حمله به جامعه و فرهنگ عمومی آن) است.

این گروه از کثیف ترین گروه های موسیقی جهان بوده و خوانندگان این گروه بر روی صحنه و در کلیپ های خیابانی دست به خوردن و آشامیدن میوه های فاسد، ادرار، مدفوع، خون و مردار می زنند.

ادامه دارد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۶
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی