رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت: وضعیت اسفبار زنان در جامعه مسیحی تا زمان اصلاحات دینی لوتری ادامه داشت. لوتر ابتدا قصد جدا شدن از کلیسای کاتولیک را نداشت، اما درک وی از عهد جدید منجر به ارائه دیدگاه هایی از سوی او شد که از سوی کلیسای کاتولیک عصر، بدعت آمیز ارزیابی گشت.

افراط و تفریط، در مسائل زنان موجب گوشه گیری دور نگه داشتن زنان از اجتماع شده بود و از طرف دیگر هم با پیشرفت کشورهای اروپایی در زمینه صنعتی و نیز افکار اصلاحاتی و از بین رفتن قدرت مذهبی کلیسا، زن را به عنوان موجودی برای لذت جویی های جنسی تبدیل کرده بود.

 همچنین پیدایش نظریات فلسفی و مکاتب جدید و گسترش افکار و نظریات روان شناسانه و جامعه شناسانه پیروان روابط آزاد زن و مرد و کنار گذاشتن کتاب مقدس به علت نادرست یافتن آنها در جامعه، زن را  هر روز بی حجاب تر و بی قید تر از روز پیش می کرد.

اعتبار دادن به علم به جای دین که خود به نوعی در جهت مقابله با تفکر غلط گناه اولیه و اینکه زن جنس دوم محسوب شود، گسترش یافته بود، خود از سویی دیگر موجب به انحراف کشیده شدن زنان و تبدیل زن از موجودی که هیچ نقشی را در جامعه ندارد، به فردی برای کسب حداکثری ثروت از طریق بهره برداری جنسی از وی شد.

عده ای دیگر که به اصطلاح روان شناس یا روانکاو یا جامعه شناس یا فیلسوف و در واقع اسیر هواهای نفسانی و عقده ها و تعصبات مختلف بودند، در معرفی قوه شهوت دچار اشتباه شدند و اعلام کردند که تمام بدبختی های انسان از محدودیت قوای جنسی است.

آنها این محدودیت را باعث ایجاد عقده های روانی معرفی کردند و به اعتقاد این گروه، اگر افراد از کودکی با مسائل جنسی آشنا نباشند، نمی توانند در آینده به خوبی نقش همسر را ایفا کنند.

در نهایت اگر شهوت جنسی آزادانه و بدون محدودیت ارضا شود، دیگر مزاحمتی برای آنان ایجاد نخواهد کرد و انسان می تواند بدون دغدغه و تشویش به امور دیگر زندگی خویش بپردازد.

اصرار آنها به آموزش مسائل جنسی توسط معلمان و والدین در مدارس و خانواده ها، دایر شدن مراکز سقط جنین در کنار مدارس، نمایش فیلم های مبتذل در تلویزیون و سینما، چاپ عکس های جنسی در مجلات و روزنامه ها سبب مشکلاتی شد که وضعیت کنونی دنیای غرب خود گویاترین سند آن است.

برداشت غلط مسیحیان در مورد زن موجب مشکلات فراوانی برای جامعه غربی شد که بروز خود را ابتدا با عقب ماندگی فکری و علمی جامعه غرب به علت رویه گناهکارانه به زن و پندار غلط به خاطر عامل فساد دانستن آن نشان داد.

در وهله بعدی با انگیزه مبارزه با این نوع تبعیض نسبت به زن که چون با روش اشتباهی صورت گرفته بود، منجر به از بین رفتن حرمت زن و حریم خانواده در دنیای غرب شد.

عامل همه این بدبختی ها را در ابتدا می توان به بیان کتاب مقدس در داستان آدم و حوا نسبت داد که در آن خداوند به خاطر حوا و گناهی که او مرتکب شده است تمامی زنان را مجازات می کند و نیز در جایی دیگر این گناه را به عنوان گناهی که باعث تباهی تمام بشریت می شود معرفی کرده است .

از این دیدگاه می توان گفت بزرگترین گناه، همان گناه او که حوا انجام داده است بود چرا که ریشه ای برای گناه تمام انسان ها محسوب می شود چون حوا مادر تمام موجودات زنده بود!!!

ادامه دارد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۹
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی