رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

بنیاد مزمور و آکادمی موسیقی بن ئیل و گروه موسیقی آنسامبل مسایا، سه ضلع یک مثلث شیطانی هستند که با جذب و تربیت هدفمند افراد علاقه مند به موسیقی، به دنبال تضعیف اعتقادات دینی ملت ایران و ترویج مسیحیت صهیونیستی هستند .

به گزارش انجمن رهپویان هدایت : جریان مسیحیت صهیونیستی پس از آنکه با ترفندها و حیله های گوناگون از نیل به راهبردهای تعریف شده ناکام ماند، دست به دامان موسیقی شده تا به زعم خود از طریق نواهای شیطانی خود بتواند افراد بی اعتقاد و لاابال را به سمت فرقه خود جذب کنند .

در آغاز هزاره سوم میلادی که به توهم پاپ هزاره مسیحی سازی آسیا نامیده شد، فرقه مسیحیت از طرق گوناگون در کارزار با اسلام و مسلمانان غلاف شمشیر خود را کشید و در این راه از تمامی ظرفیت های گوناگون انسانی و فرهنگی و اجتماعی و ... نهایت سوء استفاده را کرد .

یکی از این ابزارها نفوذ در درون فرهنگ اسلامی از طریق موسیقی شیطانی خود بود و در این راستا پایه های سست اولین مرکز هنری مسیحیان ایران در سال 2000 میلادی توسط هانیبال یوسف یکی از عوامل این فرقه انحرافی تاسیس شد .

هدف از تاسیس بنیاد مزمور ترویج مسیحیت صهیونیستی از طریق موسیقی و جذب از این طریق است. در واقع این بنیاد با درست کردن یک لانه عنکبوتی، سعی در به دامن افکندن افراد بی اعتقاد بوده و سپس این افراد به کلیسای جماعت ربانی که از افراطی ترین فرقه های پروتستانی است معرفی می شده است .

همچنین این بنیاد سمینارهایی را برگزار می کرد که طی آن جاسوسان کشورهای غربی که با پوشش هنرمند در کشورهای مقصد مشغول به فعالیت هستند، بتوانند به راحتی وارد کشور شده و ماموریت تجسس و جمع آوری اخبار خود را انجام دهند .

نکته جالب این است که مثل سایر فرقه ها و گروهکهای منحرف، اکثریت قریب به اتفاق اعضای این بنیاد را افرادی تشکیل می دهند که خود یا بستگانشان سابقه ضدیت با انقلاب اسلامی را در سوابق خود داشته اند.

این بنیاد ارتباط خود با کلیساهای غیر قانونی را هیچ گاه منکر نبوده و حتی برای اثبات این سرسپردگی در تمامی کلیساهای غیر قانونی ساختمانی، کنسرت هایی را برگزار می کرده است.

از دیگر راهکارهای این بنیاد صهیونیستی برای پیشبرد اهداف سیاه خود، ارتباط گیری با جامعه هنری کشور و سوء استفاده از نام آنها است. حتی گرفتن عکس با یکی از هنرمندان کشور برای توجیه اقدامات غیر قانونی آنها فرصت مغتنمی محسوب می شده است .

این بنیاد در حالی کابوس دروغین در میان گذاشتن پیام صلح جهانی از طریق موسیقی را به عنوان دام برای ملت ایران پهن کرده که فراموش کرده است با همکاری جاسوسان به اصطلاح هنرمند خارجی مرتبط با خودش، ساز جنگ و خونریزی را برای کشورهای صهیونیستی حامی خود کوک کرده است .

از دیگر فعالیت شیطانی این بنیاد می توان به راه اندازی کنسرت های موسیقی خلاف کتاب مقدس مسیحیان در کلیسای جماعت ربانی مرکز اشاره کرد که حتی موجب برانگیختن اعتراضات خود مسیحیان نیز می شده است .

موسس این بنیاد فردی به نام هانیبال یوسف است که برای مطرح کردن خود دست به دامان رسانه های مختلف شده و آنها را جهت مصاحبه های ساختگی از خود دعوت می کند .

او در یک مصاحبه ساختگی در پاسخ به سوالی در رابطه با فعالیت های خود، فقط به فعالیت های به اصطلاح موسیقیایی خود اشاره کرد و فعالیت های دیگر خود را از حوصله مصاحبه خارج دانست !

حال فعالیت دیگر او چه بوده است که نمی توانسته است در یک مصاحبه حتی ساختگی بگوید باید به دیگر صحبت های او نگاه انداخت چون او موسیقی را راه در آمد خود نمی داند . پس راه درآمدش از کجاست ؟

سوالی که باید از هانیبال یوسف پرسید این است که اگر این بازار مکاره برای به اصطلاح هنرمندان مسیحی تاسیس شده است و اسم برگزیده برای آن نیز یکی از کلید واژه های ترویج مسیحیت صهیونیستی است، پس حضور جوانان مسلمانان در بین آنها چه مفهومی می تواند داشته باشد ؟

هانیبال یوسف در اجرای پروژه سیاه تضعیف اعتقادات دینی ملت ایران آکادمی موسیقی بن ئیل و گروه موسیقی آنسامبل مسایا را هم راه اندازی کرده است.

معنی فارسی هر دو واژه مذکور که وی برای آکادمی و گروه موسیقی خود در نظر گرفته است از واژگان اصلی کاربردی مسیونرهای مسیحی است .

مثلث سه گانه بنیاد مزمور و آکادمی بن ئیل وگروه آنسامبل مسایا ، همچنین با گروه های موسیقی غیر قانونی رپ زیرزمینی، ارتباط داشته است و در مواردی مشوق افراد برای راه اندازی آنها جهت مقابله با نظام، بوده اند.

هانیبال یوسف، حتی به راه اندازی این مثلث شیطانی خود و اجراهای متعدد خود نیز اکتفا نکرده است و در مصاحبه های خود، در خصوص مسائل جامعه هنری ایران سیاه نمایی می کند .   

به نظر می رسد با توجه به فعالیت های غیر قانونی این گروه ها و ترویج مسیحیت صهیونیستی از طریق موسیقی توسط آنها، روند اعطای مجوز فعالیت مثلث سه گانه مذکور باید مورد بازبینی مجدد قرار بگیرد و اجازه برگزاری کنسرت های این گروه نیز با حساسیت بیشتری انجام شود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۲۸ علیرضا بیگدلی

سلام

بروز هستم با مطلبی با عنوان :

چند سوال ساده از کتر روحانی و دولت تدبیر و امید ؟

http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/03/21/soalrohani123123

باتشکر

فرهنگ پرواز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی