رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

حجت الاسلام موسوی : پویایی اسلام و سبک زندگی اسلامی از عوامل علاقه و گرایش مسیحیان و سایر گروهها به سمت اسلام است.

cover.567.200x200

جمعیت رهپویان هدایت: حجت الاسلام سید رضا موسوی پژوهشگر در زمینه مسیحیت تبشیری ضمن تشریح برخی ضعف های موجود در مسیحیت تحریف شده، به کنار زدن عقل در آموزه های مسیحیت اشاره نمود و افزود: عدم توانایی در تبیین استدلالی و برهانی در برخی آموزه های اساس ی مسیحیت به یاس عقلانی در آموزه های دینی منجر گردید.

وی همچنین به بررسی کنار گذاردن شریعت حضرت عیسی در مسیحیت تحریف شده پرداخت و گفت : کار به جایی رسید که تحت تأثیر معنویت مسیحی، دین از تنظیم امور بیرونی بشر کاملاً جدا شد.

وی در ادامه به پویایی اسلام و نیز سبک زندگی بر آمده از شریعت آسمانی در اسلام اشاره داشت و افزود در سبک زندگی اسلامی تمامی ابعاد وجودی انسان مورد توجه قرار گرفته و انسان توانایی ساختن یک زندگی سعادتمندانه را در ابعاد مختلف خواهد داشت.

وی یادآور شد تنظیم و شکل گیری بهترین رابطه با خداوند به عنوان مبدا و محور عالم هستی، توجه به رابطه انسان با خود ، و سامان دادن رابطه انسان با جهان هستی به بهترین و زیباترین وجه در اسلام مورد توجه قرار گرفته است.

وی در ارتباط با تاثیر این موضوع در گرایش مسیحیان و پیروان سایر ادیان به اسلام افزود: با تحقیق و مطالعه آراء و نظرات نومسلمان، به این ویژگی اسلام در علل گرایش پیروان سایر ادیان، به این دین آسمانی پی برده و درخواهیم یافت که کمبود ها و کاستی های موجود در مسیحیت تحریف شده و سایر ادیان انان را بیش از پیش به سمت گرایش به اسلام رهنمون ساخته است.

مبنع: ادیان نیوز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۵
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی