رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت : آرمان رشدی در این شبکه به صراحت اعلام کرد که مساله شفا و آزادی مساله جدیدی است و در کتاب مقدس چنین کلامی نیست و این مساله یکی از ابداعات و اختراعات جدید است و در طول 2000 سال مسیحیت چنین چیزی وجود نداشته است.

او با انتقاد شدید از کامیل نوایی گفت، بعضی خادمین می گویند ما روح دروغگویی و افسردگی و طلاق و عطسه و خمیازه و سیگار را از پنجره اخراج می کنیم.

وی این ادعاها را نوعی جادوگری و خرافات در حد اعلا دانست و گفت شفا و آزادی الان مد شده است و ایماندارهایی که کتاب مقدس را نمی خوانند فکر می کنند عهد جدید پر از شفا و آزادی است .

وی با لحنی تمسخر آمیز ابراز امیدواری کرد، کامیل نوایی که خیلی بیش از اندازه به این مساله چسبیده است و حاضر به آزاد کردن آن نیست، از قید و بند آن رها شود.

کامیل نوایی هم که شغل اصلی اش معماری ساختمان است و به طور کامل از مسائل الهیاتی کتاب مقدس بیگانه است، بارها در شبکه صهیونیستی سون مدعی اخراج ارواح از خانه و وجود بیندگان شده است .!!

وی که به دلیل بی سوادی، از شبکه صهیونیستی محبت اخراج شده و دچار بیماری افسردگی و اعتیاد شدید بوده است، بعد از آن به همراه هرمز شریعت شبکه ماهواره ای هفت را راه اندازی می کنند.

به نظر می رسد این افراد کلاهبردار، موقعیت تبلیغ مسیحیت را بستر مناسبی برای انتشار عقاید انحرافی و کلاهبرداری از بینندگان دیده اند و از این طریق کسب و کار و شغلی را برای خود ایجاد کرده اند .

آرمان رشدی به گفته خودش، بنا به دعوت ست یقنظر بنیانگذار فرقه جماعت ربانی در ایران به کلیسا آمده است و به خاطر خوش خدمتی در کلیسا، مسئول کانون شادی کلیسا شده است.

وی همچنین مدیریت آموزشگاه کتاب مقدس کلیسای جماعت ربانی را برعهده داشته است و در این مدت توانسته بود، اعتماد سازمان های مسیحی مرتبط با فرقه جماعت ربانی که البته بیشتر تجارت خانه های مسیحی، بودند را به خود جلب کند.

از این رو، وی در سال 1372 به دعوت سازمان تبشیری ایلام که به عنوان یکی از اعضای کارتل اقتصادی در انگلیس شناخته می شود، برای تدریس آموزشگاه کتاب مقدس به آنجا می رود.

وی در آن سازمان، مشغول ترجمه کتاب های ترویج مسیحیت صهیونیستی به زبان فارسی می شود  تا از این راه بتواند سهم خود را در پروژه سیاه مسیحی سازی مسلمانان ایران ایفا کند .

البته به تازگی مواردی از اختلافات فاحش ترجمه های کتاب های سازمان ایلام به زبان فارسی نیز به دست آمده است که در یکی از این موارد متن فارسی کتاب انجیل با متن انگلیسی آن تفاوت فاحشی دارد.

کامیل نوایی آن طور که خودش می گوید، بعد از شروع زندگی مشترک با همسرش به نام نادره اختلافات و دعواهای آن دو بالا می گیرد.تا آنجا که حتی نادره دست به خودکشی نافرجام زده بود.

 وی نیز خشونت های بیشتری را نسبت به وی اعمال می کرده است و خشم خود را بر درب خانه خالی می کرده است و درب های زیادی را شکسته است و این قدر رعب و وحشت در دل همسر و دخترش به وجود آورده بود که آن دو دچار افسردگی شدند.

نادره نوایی با وساطت کشیش خودخوانده کامیل نوایی توانسته است به شبکه خانوادگی هفت راه پیدا کند و از این طریق به همراه همسر بی سواد خودش در حال کسب درآمد از طریق فریب و تقلب و کلاهبرداری هستند .

 گفتنی است اختلاف بین سران جریان مسیحیت صهیونیستی، سالهاست که به شدت بالا گرفته است و این اختلافات به حدی است که یکی از عوامل تعدد شبکه ها ی ماهواره ای و سازمان های به ظاهر خدمات مسیحی را می توان، اختلافات عقیدتی، مالی و الهیاتی و ... سران این جریان دانست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۲
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی