رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه ارديبهشت ۱۰ ۱۳۹۲، ۰۵:۰۳ ب.ظ

سرشماری بی بی سی در خصوص جمعیت مسیحیان انگلستان


طی سرشماری که توسط بی بی سی صورت گرفت

کاهش 13درصدی جمعیت مسیحیان در انگلیس

رهپویان هدایت: سر شماری سال 2011 در انگلستان که در خصوص جمعیت مسیحیان انجام گرفت حاکی از کاهش 13درصدی جمعیت مسیحیان در آن کشور است.

 سرشماری سال 2011 انگلستان حاوی تغییر معنادار جمعیتی و مذهبی در این کشور است اولین این تغییرات، تغییر دین و باورهای دینی مردم انگلستان است مردمی که سال به سال از مسیحیت، دین اول این کشور دورتر می شوند.

 این تغییرات زمانی معنادارتر می شود که 579 هزار نفر مسیحی بین سال های2001 تا 2011 از شرق اروپا به انگلستان نیز وارد شده اند؛ اما با این حال جمعیت مسیحیان این کشور سقوطی 13 درصدی داشت یعنی بطور میانگین 1/3 درصد سالانه از مردم این کشور از مسیحیت دور می شوند.

 با توجه به این سرشماری بی بی سی در گزارشی به این موضوع پرداخته و آورده است:« با وجود تازه واردهای کاتولیک از شرق اروپا، جمعیتی که حالا خود را مسیحی معرفی می کنند به شدت کم شده است. 

در  سرشماری ده سال پیش 72 درصد خود را معرفی کرده بودند. حال 59 درصد می گویند که مسیحی هستند و تعداد کسانی که دینی ندارند از 15 درصد در سال 2001، ده سال بعد به 25 رسیده است.»

 البته بی بی سی در این گزارش به جمعیت رو به رشد مسلمانان این کشور و این که چند درصد از این جمعیت مسلمان شده اند هیچ گونه اشاره ای نداشت و در ادامه گزارش خود به سراغ بی دین ترین مردم انگلیس رفت.

  نکته جالب اینجا است که بی دین ترین مردم انگلستان در شهر نوریچ حضور دارند که این شهر پایگاه یکی از اسقف های این کشور محسوب می شود. طبق بررسی بی بی سی 43درصد مردم در این شهر بی دین می باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی