رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت: در تازه ترین برنامه پخش شده از شبکه ماهواره ای محبت، که با عنوان" ام نیوز" در حال انتشار اخبار غیر واقعی از ایران است، ضمن حمایت از تشکل های غیر قانونی، به سیاه نمایی از اوضاع مسیحیان ایران پرداخت.

در بخش هایی از این برنامه که با حمایت از سعید عابدینی، فاسد الاخلاق زندانی در ایران، همراه بود، برخورد با فرقه های انحرافی، مخالف قانون اساسی قلمداد شد.!!

حال قانون اساسی چه کشوری مد نظر مجری این برنامه بود معین نیست، آن چه معلوم است قانون اساسی ایران که میثاق نامه ملت ایران است، اجازه عرض اندام به تبلیغات مسموم فرقه های گمراه را نمی دهد.

تمامی تلاش مجری برنامه این بود که فرقه منحرف مسیحیت تبشیری را تنها فرقه راستین مسیحیت معرفی کند. در این راستا وی تعداد وابستگان این فرقه انحرافی را به صورت کاملا غیر واقعی، زیاد معرفی کرد.

این برنامه که با موج حمله علیه اظهارات یکی از معاونین رئیس جمهوری، درباره ممنوع بودن تبلیغ مسیحیت علیه مسلمانان همراه بود، به اخبار و موضوعات دیگری که هیچ سنخیتی با ماموریت اعلام شده از طرف شبکه ندارد، نیز اشاره کرد.

شبکه های ماهواره ای ضد اسلام، اصرار فوق العاده معناداری به انتساب فرقه ها و افراد زاویه دار با اسلام به مسلمانان را دارند.

به عنوان نمونه گروهک غیر قانونی ملی-مذهبی که به عنوان گروهی شیعه معرفی شد، همان گونه که از نام آن بر می آید، ملی گرایی و افکار غیر اسلامی، مقدم بر عقاید دینی آن است و به عنوان پوششی برای موجه جلوه دادن خود از پسوند مذهبی استفاده کرده است.

شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب اسلامی، هیچ گاه بدون علت از فرد یا گروهی تجلیل و تمجید به عمل نمی آورند؛ مگر آنکه وحدتی هر چند به صورت نقطه ای و اندک با آن ها داشته باشد.

شبکه های مروج مسیحیت صهیونیستی که آشکارا شمشیر برای نابودی فرهنگ اسلامی کشیده اند، در این راستا از هر راه ممکن وارد می شوند.

گفتنی است، مجری این برنامه در شبکه ای که به عنوان خدمت به مسیحیان فارسی زبان تاسیس شده است، با فاصله گرفتن از پوشش خود، به موضوعاتی چون توسعه حرم مطهر شاهچراغ در شیراز نیز معترض شد. 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۰
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی