رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت: احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور حقوق بشر ایران که گزارش های خود را بر اساس پیش نویس تعیین شده از سوی سرویس های جاسوسی غربی و گروهک های معاند نظام، تنظیم می کند، در تازه ترین اظهار نظر خود در خصوص بازداشت چند متهم که با پوشش رسانه مشغول به اعمال خائنانه بوده اند، ابراز نگرانی کرده است.

این گمارده  نظام سلطه، در موضعی شرم آور که مصداق بارز دخالت در امور داخلی ایران است، در بیانیه ای جمعی با چند هم آخور خود، به حمایت از یک محارب منافق که به اعدام محکوم شده است، پرداخته است.

بررسی تحرکات کشورهای غربی نشان می دهد، پس از آنکه چند به ظاهر روزنامه نگار واشنگتن پست، به دلیل ارتکاب جرم در ایران دستگیر شده اند، اربابان احمد شهید این بیانیه را به وی داده اند که از روی آن برای سایت های معاند نظام تقریر کند.

ماشین امضاء سرویس های جاسوسی غربی، چرا و چگونه در این برهه زمانی به فکر وضعیت حقوق بشر در ایران افتاده است، جای سوال و البته تحلیل است.

از طرفی اتخاذ این موضع شاید چندان هم تعجب آور نباشد، چرا که طبق دستور کشورهای صهیونیست غربی، نسل کشی غزه در پشت این گزارش ها و بیانیه ها باید به بایگانی راکد تاریخ سپرده شود.

این بیانیه که کاملا مشخص است، با اهدافی مغرضانه و هدفمند منتشر شده است،از آن منحرف کردن افکار عمومی بیدار شده جهان از حوادث غزه و توجه آن به درون ایران قابل تحلیل است.

سازمان ملل و شورای حقوق بشر و شورای امنیت و سازمان های دیگر سفارشی و صوری جهانی کجا هستند که کودک کشی های رژیم جعلی صهیونیست در غزه  و جنایات گروهک دست پرورده  تروریستی داعش در عراق را ببینند.

 طبق آخرین خبرها تا امروز نزدیک به 2000 نفر از مردم مظلوم غزه به شهادت رسیده اند، ولی تمامی نهادهای حقوق بشری با داروی خواب آور فرقه صهیونیسم بین الملل، به خواب ابدی فرو رفته اند و از یک محکومیت لفظی نیز ابا می ورزند.

در این اوضاع و احوال، جاسوس مالدیوی کشورهای غربی که کسوت گزارشگری برایش بزرگ آمده و مستانه و جنون وار در حال امضاء و تقریر گزارش های حقوق بشری سفارشی در مورد ایران است، نگران مسائل داخلی ایران است.

این سیاست یک بام و دو هوای نهاد های بین المللی در برخورد با حوادث جهانی، سابقه ای بس طولانی به عمر تشکیل این نهادهای صوری دارد. این سیاست را در عراق نیز می توان مشاهده کرد.

دوماه از آغاز دور جدید جنایت های گروهک تروریستی داعش در عراق می گذرد. در این مدت خبرهای وحشتناکی از قتل های دسته جمعی و اعدام های وحشتناک و تجاوز و تخریب و ... از این کشور روی خروجی خبرگزاری ها و رسانه های  مستقل قرار گرفت .

حوادث عراق که به نظر می رسید، در بحبوحه  جام جهانی کلید خورد در واقع یک  مدل مهندسی شده اطلاعاتی – رسانه ای – نظامی  بود تا در سایه توجه افکار عمومی جهان به این حوادث، رژیم جعلی صهیونیستی جنایات خود علیه مردم مظلوم غزه را آغاز کند.

آمریکا که خود حامی اصلی این گروهک تروریستی است و دست های پنهان سرویس جاسوسی سیا، به وضوح پشت جنایات این گروهک تروریستی قابل مشاهده است، با تغییر تاکتیک و برای اخذ مجوز حضور دوباره در کشور عراق، این گروهک را به حمله به مسیحیان این کشور گسیل داشته است.

شورای امنیت سازمان ملل متحد که بیشتر در خدمت چند کشور خاص غربی است، با سکوت حمایتی خود، راه را برای جنایت های بیشتر در عراق برای داعش بازکرده است، ولی هم اکنون که مسیحیان به دستور آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی مورد حمله این گروهک قرار گرفته اند، وارد عمل شده و آن را محکوم می کند.

واضح است که این تصمیم پس از آن واقع شده است، که این گروهک تروریستی همه دستورات سرویس های جاسوسی غربی را انجام داده و بهانه حضور نظامی آمریکا در منطقه را فراهم آورده است.

از طرفی رژیم جعلی صهیونیستی در لجن زار تصمیم احمقانه خود مبنی بر حمله به غزه گرفتار شده است و بر اساس منشور صهیونیسم بین الملل، حضور فیزیکی آمریکا در منطقه الزامی است و از این رو اقدام به اتخاذ این تصمیم گرفته است.

آمریکا که از ابتدای حضور خود در عراق دنبال فدرالیزه کردن و تجزیه عراق بوده است، بعد از آنکه موقعیت اقلیم کردستان مورد تهدید قرار می گیرد، برای پیشبرد هدف شوم خود مبنی بر حفظ این موقعیت و پشتیبانی از رژیم غاصب صهیونیستی، وارد این کارزار شده است.

گفتنی است بررسی تحلیلی حوادث چند ماهه اخیر در منطقه، و بیانیه سفارشی اخیر احمد شهید، نشان می دهد، موج جدید اسلام ستیزی و اسلام هراسی در جهان با جلوداری گروهک های تروریستی اجاره ای و نهادهای حقوق بشری و رژیم جعلی صهیونیستی آغاز شده است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۹
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی