رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش "انجمن رهپویان هدایت" بهائیان برای رسیدن به اهداف خود در جذب افراد با کمک دو، سه میلیونی به صورت وام بی بهره فرد مورد نظر را در مرحله تردید اعتقادی قرار می دهند و پس از این مرحله که با کمک اقتصادی کوچک شروع می شود مراحل هدفمند بعدی ادامه می یابد.

این فرقه ضاله در مواردی که ضروری بداند حتی از پرداخت وام های کلان اقتصادی برای افراد موثر استقبال می کند و این بار اهداف شوم خود را در قالبی وسیع تر به طور مرتب پیگیر می شود.

فرقه های تبشیری نیز دقیقا همان راه را رفته اند و با نگاهی به زندگی نامه افراد جداشده از این فرقه ها در شبکه های اجتماعی تأیید کننده این مطلب است که برخی از افراد گرفتار شده در دام مسیحیت صهیونیستی هم از مرحله کمک اقتصادی کوچکتر شروع کرده و سپس وارد مراحل بعدی عضویت کامل در فرقه های تبشیری شده اند.

کمک های اقتصادی فرقه ضاله بهائیت کاملا به صورت طرح ریزی شده در ظاهر اهداف خیریه ای را پیش می کشد و افراد را متقاعد می کند که این کمک ها فقط به نیت خیرخواهانه صورت می گیرد.

در حالی به این نیات خیرخواهانه تاکید می شود که فرصت طلبی این فرقه ها جزئی از فلسفه وجودی شان است و این مشخصه فرقه ای در لایه های زیرین پنهان شده و آ‌نچه در ظاهر امر دیده می شود اشاره به خیرخواهانه بودن کمک های مالی فرقه دارد.

از سوی دیگر کم کاری برخی مبلغین مذهبی و همچنین غافل شدن از فقر مالی به عنوان یک سلاح تاثیرگذار در تردید در اعتقادات، می تواند به جولان این فرقه ها در بین توده های مردم در جوامع اسلامی منجر شود.  

گفتنی است، بهائیت و فرقه های تبشیری علاوه بر این، در روش های متعدد تبلیغی مشابهت های فراوانی دارند و مطالعه بیشتر در مورد این فرقه ها این تشابه ها واضح تر دیده می شود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۶
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

سلامممممم ایول
ادم یه همچین وبایی رو میبینه از وب خودش ناامید میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی