رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
پنجشنبه دی ۲۷ ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰ ق.ظ

شیادی به نام هرمز

هرمز شریعت پناهی که در شبکه فارسی زبان مسیحی هفت در امریکا مشغول فعالیت تبشیری است یک بار دیگر برای مسیحیان چهره پس پرده اش نمایان شد.

این عنصر مسیحی که در گذشته بارها مورد انتقاد مسیحیان قرار گرفته بود و ارتباطات سیاسی او با برخی مسئولان امریکایی بر همگان روشن است و بسیاری این رفتار جاسوس مآبانه او را بر نمی‌تابیدند، این بار مورد انتقاد یکی از اعضا کلیسا قرار گرفت.

این شخص در کامنتی در صفحه رسمی اینستاگرام یک شبکه مسیحی نوشت: عزیزان گول فرد شیادی به اسم هرمز شریعت مدیر شبکه مسیحی هفت را نخورید این فرد دروغگو و شارلاتان است و ...

این فرد در ادامه بیان می دارد که هرمز شریعت هر سال درخواست کمک 250 هزار دلاری از مردم را دارد ولی او از  این راه کسب درآمد می کند و مردم را سرکیسه می کند!! زیرا هزینه کلیسای هفت(شبکه هفت) حدود 48 هزار دلار است.

سپس ادعا کرد تمام گفته هایش را اثبات می کند که هیچکدام کذب نیست و اشاره نمود که:

« عزیزان گول فرد شیادی به اسم کشیش هرمز شریعت (مدیر شبکه ۷ مسیحی) رو نخورید این فرد دروغگو و شارلاتان درخواست کمک ۲۵۰ هزار دلاری برای ماهواره میکنه از مردم برای یک سال در صورتی که پولی که برای ماهواره میده برای هر ماه چهار هزار دلار4000 usd است که در سال 48000 دلار می‌شود.

وی این نکته را هم متذکر شد که هرمز شریعت فقط دنبال کسب درآمد است و افزود: این فرد هیچ علاقه ای به دین مسیحیت و خدا نداشته و با راه اندازی شبکه هفت فقط منبع درامد بزرگی برای خود ساخته که مردم نا آگاه رو سرکیسه کنه.

 اگر این شخص علاقه ای به گسترش دین مسیحیت داشت، روی بدترین فرکانس موجود نمیرفت که پول کمتری به ماهواره بدهد. فرکانس قوی و عالی در ماهواه یاهست برای هر مگ ۳۵۰۰ دلار هست ولی کشیش هرمز برای اینکه پول کمتری به ماهواره بدهد در فرکانس ماهواره اشغال اکسپرس روی ایر رفته که ماهی ۲۰۰۰ دلار برای هر مگ میدهد و ۲ مگ فضا گرفته که میشه ماهی ۴۰۰۰ دلار .

وی این نکته مهم را خاطرنشان کرد که: هم وطن عزیز و گرامی ، ایا بهتر نبست به جای کمک به این افراد شارلاتان و از خدا بی خبر به افراد نیازمند کمک کرد تا خدا از ما راضی باشه و فرد نیازمند واقعی رو از فلاکت نجات بدیم ؟؟؟

فاصله بین خوبی و بدی یک قدم است. من مدارک بسیار محکمی دارم از هرمز شریعت هر کی خواست دایرکت مسیج بزنه تا بهش نشون بدم.

هم وطن گرامی، اگر ذره ای عشق خدا در وجود دارید به دشمن خدا و افراد دروغگو کمک نکنید.

شما با کمک به افراد نیازمند واقعی رضایت خداوند را جلب خواهید کرد، و با کمک به افراد دروغگو و زبون باز خشم خدا رو برمی انگیزید.»

در شماره قبل نیز نشانه هایی از فساد گسترده در کلیسا نگارش شد که اتفاقا آن مطالب هم گفته های کلیسا رفته ها و افرادی است که خود بارها با کلیسا و عناصر آن ارتباط داشته اند.

این دایره وسیع دزدی ها و فسادهای مالی از یک سو و فراتر از آن بی اخلاقی ها، اعمال خلاف عفت و مباحث نامشروع جنسی از سویی دیگر، مسیحیان را حیران کرده است که بر کجا فریاد ببرند؟

نظرات (۱)

آره شما راست میگین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی