رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
جمعیت رهپویان هدایت : در حالی که این تصویر یک صلیب چوبی بزرگ در بین الحرمین بحث و جدال تندی را در شبکه های اجتماعی برانگیخته است، طرفداران آن، این عکس را منظره ای زیبا از همزیستی ادیان مختلف در عراق می دانند.

انتشار تصویری از یک صلیب مسیحی در بین عزاداران امام حسین(ع) در بین الحرمین کربلا، در شبکه های اجتماعی جنجال فراوانی به پا کرد.

در این تصویر یک صلیب چوبی بزرگ که مربوط به یک دسته عزاداری مسیحی است، در هنگام برگزاری مراسم محرم امسال در کربلای معلی برافراشته شده است.

در حالی که این تصویر بحث و جدال تندی را در شبکه های اجتماعی برانگیخته است، طرفداران آن، این عکس را منظره ای زیبا از همزیستی ادیان گوناگون در عراق می دانند.

آنها با پیام های مختلف، آرزو می کنند که این تصویر به عنوان نماد تسامح، تساهل، درک متقابل و قبول دین و عقاید یکدیگر، از اقدامات افراطی و خشونت های طایفه ای در عراق و سپس در همه جای جهان بکاهد.

گفتنی است در همین راستا تصویر زیر نیز از شرکت علمای مسیحی عراق در یکی از مجلس عزاداری محرم امسال در دفتر «حجت الاسلام سید عمار حکیم» منتشر شده است.

عراق به عنوان منطقه ای بسیار باستانی و تمدنی، کشوری با تنوع مذهبی بالاست که پیروان ادیان گوناگون ـ اسلام شیعی، اسلام سنی، مذاهب مختلف مسیحیت، یهودیت، صابئیت، آشوری، یزیدی و ... ـ در آن زندگی می کنند.

منبع : ابنا


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۵
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی