رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه ارديبهشت ۲۵ ۱۳۹۲، ۱۰:۲۰ ب.ظ

علاقه ویژه «آیپک» به کنکاش در مورد مسیحیان ایرانی

روابط عمومی کمیته نشست مشترک آمریکایی و اسرائیلی «آیپک» به سراغ یکی از اسقف آشوری های ایران رفته و به کنکاش در مورد آمار و همچنین القای آزار و اذیت مسیحیان ایرانی پرداخته است.

به گزارش خبرنگار «انجمن رهپویان هدایت»، یک رسانه ای آیپکی این بار مخاطب سوال های خبری خود را اسقف رمزی گرمو قرار داده و ضمن سوالاتی در مورد آمار مسیحیان ایرانی نتیجه مصاحبه را به سمت و سویی برده است که در آن آزار و اذیت مسیحیان در ایران القا شود.

مهاجرت مسیحیان از ایران و سکوت آنها در کشورهای خارجی به ویژه اروپای غربی و آمریکا بعد از انقلاب اسلامی محور دیگری از سوالات جهت دار عامل «آیپک» از اسقف کلیسای آشوری را به خود اختصاص داده است تا طی آن به تعداد مسیحیان مهاجر ایرانی اشاره شود.

اسقف آشوری ها که به دعوت سازمان "کمک به کلیساهای در خطر افتاده" در بخش فرانسه زبان این کشور به شهر سن موریس سوئیس سفر کرده، مسیحیان باقی مانده در ایران را افراد فقیر و کم بضاعت و همچنین پیرمردها و پیرزنان نام عنوان می کند.

رسانه آیپکی که مسیحی بودن در ایران را کار مشکلی ارزیابی می کند، از زندگی روزمره اسقف گرمو توصیف زندگی سخت را دارد که طبق آن اسقف آشوری ها برای تبلیغ آئین خود محدودیت دارد و در ملأ عام نمی تواند به تبشیر و تبلیغ بپردازد.

گفتنی است این خبر به صورت ترجمه در سایت خبری تبشیری محبت نیوز نیز که رسانه ای فعال در خصوص انتشار اخبار مربوط به مسیحیان ایران است قرار گرفته است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی