رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
در جشنی که به مناسبت هشتادمین سال تولد "تنزین گیاتسو" چهاردهمین دالایی لامای بودائیان تبت- قاتل مسلمانان میانمار- برگزار شد، یک دست او در دست "جرج‌بوش" و دست دیگرش در دست همسر رئیس جمهور سابق آمریکا قرار داشت.

تصویر جشن تولد دالایی لاما در آمریکا

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، حضور نسل‌کش مسلمانان مظلوم میانمار در کشور جنایتکاران یعنی آمریکا، اولین بار نبود که انجام می‌شد؛ اما آنچه این ملاقات را از بقیه متمایز می‌کرد، برگزاری جشن تولد باشکوه برای او در مرکز ریاست جمهوری "جرج دبلیو بوش" واقع در شهر "دالاس ایالت تگزاس" بود.



دریافت
مدت زمان: 17 ثانیه 

ویدئوی جشن تولد دالایی لاما در آمریکا

"مرکز بوش" و "دانشگاه متودیست جنوبی" دعوت‌کنندگان از "تنزین گیاتسو"- چهاردهمین دالایی‌لامای بودائیان تبت- بودند که برای شرکت در یک گفتگو از این جنایتکار دعوت کرده بودند. اما آیا فقط جمهوری‌خواهان تندرو حامی قاتل مسلمانان هستند؟

پاسخ واضح است؛ روسای جمهور آمریکا اگرچه در شعار با یکدیگر متناقض باشند، اما در عمل حمایت از ظالم در ژن و خون آنها قرار دارد و از این‌رو سال گذشته میلادی، "باراک اوباما" در کاخ سفید از "دالایی‌لاما" به گرمی استقبال کرد.

دیدار باراک اوباما با دالایی لاما

آن دیدار که برای سنگین کردن وزنه سیاسی آمریکا در برابر کشور چین صورت گرفت، در فضایی متفاوت با دیگر دیدارها و در "سالن نقشه" کاخ سفید واقع در طبقه همکف ساختمان صورت گرفت تا اهمیت راهبردی "دالایی‌لاما" برای آمریکا بیش از پیش نمودار شود.

این دو نفر که از قضا جایزه صلح نوبل هم دارند(!) به‌طور کلی درباره حقوق بشر(!) صحبت کرده بودند و حتما حقوق بشری که منافع نامشروع غرب در آن تامین شده باشد؛ هرچند در جریان اجرای آن میلیون‌ها نفر کشته یا آواره شوند.

خاطرنشان می‌کند، علاوه بر این باراک اوباما در سال 2011 نیز با دالایی‌لاما در کاخ سفید دیدار کرده بود و همچنین ابتدای سال جاری میلادی نیز به همراه او در یک نشست سالانه دعا و نیایش در واشنگتن شرکت کرد و از دالایی لاما با عنوان "دوست خوب والگوی عطوفت" یاد کرد!


الگوی عطوفت اوباما!

اوباما در دیدار مختصر خود با دالایی‌لاما گفته بود:"می‌خواهم خوش‌آمد ویژه‌ای به دوست خوبم، عالی‌جناب دالایی‌لاما، که الگویی ازعطوفت است، تقدیم کنم. وی الهام بخش ما برای پشتیبانی از آزادگی و بزرگی در تمامی بشریت است."

در پاییز ۱۳۸۶ (۲۰۰۷ میلادی)، جرج دبلیو بوش، "تنزین گیاتسو" را "نماد جهانی صلح و بردباری" نامید و بالاترین نشان عالی آمریکا را به او هدیه داد؛ این در حالی بود که بودائیان واقعی او را "گزینه معنوی سازمان جاسوسی سیا در انقلاب‌های مخملی" می‌دانند.

اعطای مدال طلای کنگره از طرف جرج بوش به دالایی لاما

اسنادی منتشر شده که نشان می‌دهد، "دالایی لاما" با "کارل گرشمن"، رئیس "بنیاد اعانه ملی برای دموکراسی" و از رهبران "سازمان جاسوسی سیا"، نشست‌های منظمی را برای پیشبرد کودتاهای مخملی برگزار می‌کند.
در سال‌های ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۶ (۲۰۰۱-۲۰۰۷میلادی)، چهار دیدار "دالایی لاما" با رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید فاش شد؛ سلسله ملاقات‌هایی که برای پیشبرد کودتاهای مخملی در جهان انجام شد که نمونه آن، کودتای نافرجام در میانمار- موسوم به انقلاب زعفرانی- است.

همچنین مقامات رژیم صهیونیستی نیز از پابوسان "تنزین گیاتسو" هستند. وی در سال 2009 میلادی قبل از دیدار با اولمرت-نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی- با کلاه خاخامی در مقابل "دیوار توبه یا ندبه" در بیت‌المقدس تعظیم کرد که این عمل به معنی "اعلام رسمی عضویت در تشکیلات صهیونیسم بین‌الملل" بود.

بنا بر این گزارش، "دالایی‌لاما" در کشتار دسته‌جمعی مسلمانان میانمار-که منجر به کشته شدن ده‌ها هزار نفر در سال‌های اخیر شده-، نقش مهم و پررنگی داشته و این نسل‌کشی در راستای فرامین آمریکا به او و اصلاحات مد نظر آمریکا در میانمار صورت می‌گیرد.

بعد از دیدار "کلینتون" با رئیس جمهور میانمار، فشار دولت بر مسلمانان بیشتر شد؛ به‌طوری‌که "تین‌سین" در یک سخنرانی اعلام کرد:"مسلمانان روهینگیا باید از کشور اخراج و به اردوگاه‌های پناهندگان سازمان ملل منتقل شوند."
 دولت میانمار همچنین به‌صورت رسمی دستور داد که مسلمانان دیگر حق بنا کردن مساجد جدید یا ترمیم مساجد قدیمی را ندارند. همین مصوبه کافی بود تا افراطیون بودایی و هندی-که مطیعان دالایی‌لاما محسوب می‌شوند- نزدیک به هفتاد و دو مسجد را ویران کنند.

در این وحشی‌گری‌ها که پلیس و ارتش نیز دست داشتند، مکان‌های اقامت مسلمانان و مساجد آنان آتش زده شد و به هزاران زن مسلمان نیز تجاوز صورت گرفت و دولت میانمار نیز در اقدامی هماهنگ از ورود گروه‌های امدادی و رسانه‌های بین‌المللی به این منطقه جلوگیری کرد و در سکوت مجامع بین‌المللی نسل‌کشی کم‌سابقه انجام شد.

اضافه می‌شود، "تنزین گیاتسو" یکی از مدافعان سرسخت همجنس‌بازی نیز است. او در مصاحبه با مجله "آوت" در سال 1994 گفته بود:"اگر کسی پیش من بیاید و بپرسد که آیا همجنس‌بازی درست است یا نه، من خواهم پرسید: نظر شریک زندگی شما چیست؟ اگر شما هر دو توافق دارید، آن زمان فکر می‌کنم بتوان گفت که رابطه دو مرد یا دو زن با یکدیگر در صورت رضایت هر دوی آنها در صورتی که هیچ ضرری به دیگران نرسانند مساله‌ای نیست."



  حمایت دالایی لاما از همجنس بازی

 گفتنی است، نخستین بار در ۶ تیرماه ۱۳۸۵، گفتگوی تبلیغاتی مفصلی توسط روزنامه "اعتماد ملی" با "دالایی‌لاما" با هدف "تبلیغ معنویت سکولار" و "عرفان‌های دروغین" منتشر شد و علاوه بر آن، در تاریخ پانزدهم دی‌ماه 1394 نیز روزنامه زنجیره‌ای "شرق" او را با عناوین "یکی از چهره‌های برجسته معنویت عصر حاضر"، "اندیشمندی در تراز گاندی" و "شخصیتی که جامعه، توانایی فهم اندیشه‌های پیشرو وی را ندارد" خطاب کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۰
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی