رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه تیر ۱۸ ۱۳۹۲، ۰۶:۳۰ ب.ظ

لپ های ساسان می خندد از چاخان هایش

لپ های با برکت تان همین طوری خنده می ریزد از زیر توپی چانه تان و قهقه هایت که خوب بر طبل شکم رعشه می اندازد با اصوات بلند هاهاهاها.

انجمن رهپویان هدایت: دکتر کشیش ساسان مامان حالا که دکترای الهیات پروتستان را تبرکا از دست مسیون ها قاپیده بلغورهایی دارد که ورق می زند تاریخ چند صد ساله تا شاید عبارتی او را به خنده وا دارد و لپ هایش را بجنباند.

عذر ما را بپذیرید که قالبی بهتر از خنده بازار برای تعریف و تمجید از شما یافت نشد اگر ژانری دیدید که برای شما عجیب و غریب بود حتما ما را مطلع فرمائید و از این پس شما را در همان قالب بریزیم.

می دانم که نام «ساسان» برازنده چون تویی است که سلسله تبشیری را در سرزمین صهیونیست مسیحی راه انداخته ای و از زیر توپی چانه بابرکتتان رتق و فتق امور را رصد می کنی و سهم دلارهایت را کش می روی.

شنیده ام در سال ۱۹۸۵میلادی آن زمانی که از تماشای مسابقه گاوبازی بر می گشتی، شکار گروهی از مبشرین آمریکایی شدی و سه بار از هر چه قبلا بودی توبه کردی و دل به دریای خروشان اقیانوس اطلس زدی تا در آن طرف آب ها با خانواده در ازدحام ایالتی ها باشی.

 می گویند دکتر و کشیش شدنت را عده ای در ارتفاعات مرتع خیز دست گذاری کرده اند و تو هم نزدیک دو دهه است که در میان جامعه مسیحان ایرانیِ خارج از ایران به شبانی و تدریس پرداخته ای.

کشیش ساسان توسلی اگر این بار بر پرده چندین شبکه تبشیری آویزان شدی هیچ اطمینانی از چوب پرده نداشته باش و بیشتر تمرکزت را بر کم کردن وزنت پرت کن و حدود نیمی از وزنت که اضافه است آب کنی.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی