رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت: این پایگاه اینترنتی بیشتر از آنکه در خصوص مسائل مرتبط با مسیحیت و مسیحیان، به انتشار مطلب بپردازد، به تجزیه و تحلیل مسائل داخلی کشورهای اسلامی خصوصا ایران می پردازد.

حال که گروهک تروریستی داعش با حمایت کشورهای غربی و برخی از کشورهای مرتجع عربی در حال انجام عملیات تروریستی در عراق است، رسانه های مورد حمایت این کشورها، شادمان از این حرکات تروریستی، برای از دست ندادن وجهه رسانه ای خود هر از چندگاهی نیز ژست مخالفت با این گروهک تروریستی می گیرند .

در قضیه حملات تروریستی گروهک سلفی داعش به مناطقی از عراق، بررسی موضع چندپهلو و مبهم سایت محبت نیوز، وابسته بودن این رسانه به صهیونیسم جهانی بیشتر از پیش روشن می شود.

این سایت، به عنوان یکی از رسانه های مورد حمایت کشورهای غربی، در تاریخ 21 خرداد ماه با انتشار 2 خبر با رویکرد متفاوت، دور جدید دخالت خود در امور سیاسی منطقه جنوب غرب آسیا و کشورهای اسلامی را کلید زد.

در این روز  با بازنشر تحلیل روزنامه جوان به نوعی درصدد خطرناک جلوه دادن این گروه تروریستی برای برخی از نقاط عراق برآمد و در همان روز در موضعی متفاوت با انتشار خبری در خصوص سرقت مسلحانه اعضای گروهک تروریستی داعش از یک بانک در موصل و پخش ویدئوی مربوطه، آن را ثروتمند ترین گروهک تروریستی جهان معرفی کرد . و به نوعی  با باز نشر این خبر، قدرت پوشالی آن را به رخ کشید .

   

 

 

    بازنشرهدفمند خبر سرقت داعش از یک بانک در موصل

در تاریخ 22 خردادماه، نیز خبر آتش سوزی در یک کلیسا در موصل، توسط این گروهک تروریستی را با آب و تاب فراوان پوشش داد و اصرار به اسلامگرا بودن این گروهک تروریستی بار دیگر مورد توجه این رسانه صهیونیستی قرار گرفت.

بازتاب آتش گرفتن یک کلیسا در موصل بدون اشاره به کشتار گسترده مردم در این شهر

این رسانه به جای آنکه تصویرحملات وحشیانه و کشتار فجیعی که توسط این گروهک تروریستی در عراق انجام گرفته است را در خبر خود منعکس کند، به صورت هدفمند، عکس هایی از اعضای این گروهک که با شعارهای اسلامی تهیه شده است را به عنوان تصویر اخبار خود انتخاب کرده است .

گفتنی است این مواضع چند گانه در حالی توسط ارگان رسمی صهیونیست های مسیحی دنبال می شود که این گروهک تروریستی ، با پشتیبانی دولت های آمریکا و انگلیس در سال 2003 و پس از حمله نظامی این کشورها به عراق تشکیل شده است و این کشورها تاکنون از هر گونه حمایت ممکن، از این گروهک تروریستی دریغ نکرده اند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۵
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی