رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: در جزوات کلیساهای ساختمانی پروتستانی، مساله راه اندازی و تجهیز کلیساهای خانگی، مورد توجه ویژه قرار می گرفته است.

در برخی از این جزوات، گام های عملی و کاربردی تشکیل کلیسای خانگی، و رعایت مسائل امنیتی نیز آموزش داده می شده است.

ساختار تشکیلاتی این کلیساهای غیر قانونی، مشابه عضوگیری شرکت های هرمی است؛ به طوری که هر گروه دارای یک معاون است که خود بعد از جذب افراد جدید، گروه جدیدی را تشکیل می دهد.

به این گروه ها آموزش داده می شود، که همگی یک پوشش غیر واقعی انتخاب کرده، که اگر مورد سوال واقع شوند، همگی هویت تشکیلاتی خود را با نامی دیگر، بیان کنند.

همان طور که در فرقه های سری، عضو گیری بسیار با احتیاط صورت می گیرد، در این گروه ها نیز عضو جدید باید مورد موافقت همه اعضای قبلی، قرار گیرد.

ارتباط این کلیساها با یک کلیسای محلی و ساختمانی، در این جزوه ها مورد توجه قرار گرفته است.

جریان شناسی و تحرکات فرقه انحرافی مسیحیت صهیونیستی، نشان می دهد که این فرقه، در حال گذار از کلیساهای ساختمانی به خانگی است.

در همین راستا، شبکه های ماهواره ای مسیحی نیز، بیکار ننشسته و به ساختن برنامه ویژه تجهیز کلیساهای خانگی، اهتمام ویژه ای دارند.

ساسان توسلی که از مقایسه الهیات غنی اسلامی با عوام فریبی های مسیحی، درمانده شد و مفتضحانه دست از این عمل شیطانی خود برداشت، اکنون در این جبهه، در رویای تضعیف اعتقادات مسلمانان است.

درویش زاده ای که با کمک انگلیس خبیث، مدرک تحصیلی الهیاتی به وی داده شده است، در قبال دریافت دلارهای انگلیسی و آمریکایی، در حال نشر عقاید انحرافی خود است.

در حالی این فرقه ادعای واهی نبودن آزادی ادیان در ایران را در بوق و کرنا کرده است، که از سوی دیگر، سالگرد چهارمین قرن تاسیس کلیسای وانک واقع در منطقه جلفای اصفهان، مورد پوشش برخی از رسانه های مسیحی قرار گرفته است.

گفتنی است، اقلیت های دینی مطابق اصل 13 قانون اساسی در انجام مراسم های دینی خود آزادند، و از این رو سرانه اماکن مذهبی مربوط به این اقلیت ها در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۹
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

۲۹ مهر ۹۳ ، ۱۴:۵۴ محمد محمدیان رباطی
اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی