رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه شهریور ۲۶ ۱۳۹۳، ۰۳:۳۶ ب.ظ

مسیحیت صهیونیستی و عرفان حلقه، دو روی یک سکه تقلبی

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: عرفان حلقه برای گسترش افکار انحرافی خود اقدام به برگزاری دوره های آموزشی و جلسات جن گیری مبادرت نموده است.

این فرقه ادعا می کرد، علت اصلی بیماری مریضان، رسوخ اجنه یا ارواح سرگردان است و می‏‌توان با خارج کردن آن‌ها سلامتی را به افراد برگرداند.

در فرقه مسیحیت نیز ادعای شفای بیماری و خروج  دیوها وجود دارد. سران این فرقه همچون رضا صفا، بارها در برنامه های ماهواره ای ادعای دستور به خروج ارواح شریر و درمان بیماران را مطرح کرده اند.

در کتاب مقدس نیز جملاتی در این باره وجود دارد. از جمله در مرقس باب 16 جمله 17 آمده است: و این آیات همراه ایمانداران خواهد بود که به نام من دیوها را بیرون کنند و به زبانهای تازه حرف زنند.

همچنین در اعمال رسولان باب 19 جمله 12 می گوید:بطوری که از بدن او دستمالها و فوطه ها برده، بر مریضان می گذاردند و امراض از ایشان زایل می شد و ارواح پلید از ایشان اخراج می شدند.

در کتاب مرقس باب 6 جمله 13 درباره خروج دیوها آمده است: و بسیار دیوها را بیرون کردند و مریضان کثیر را روغن مالیده، شفا دادند.

 فرقه های انحرافی برای جلب توجه با سوء استفاده از وضعیت خاص بیماران، با شیادی و کلاهبرداری مدعی شفای بیماری آنها می شوند و بعد از گرفتن پول از این افراد، نه تنها هیچ کاری برای آنها انجام نمی دهند، بلکه فرد دچار فروپاشی خانوادگی و انواع و اقسام بیماری های روحی و روانی نیز می شود.

عرفان حلقه همچون فرقه های دیگر به شدت شریعت گریز است. محمد علی طاهری بنیان گذار این فرقه در ادعایی شیادانه می گفت، وی راهی برای به کمال رساندن بشر دریافت کرده است که بدون نیاز به دین خاص می تواند مردم را به کمال برساند؛ به طوری که اعمال نیک و بد انسان ها هیچ نقشی در این خصوص ندارد.
در فرقه مسیحیت نیز به طور آشکارا شریعت گریزی وجود دارد. آنها مدعی هستند که با صلیب رفتن عیسی مسیح تمامی گناهان بخشیده شده است و نیازی به هیچ گونه رعایت احکام و قوانین الهی نیست.

در کتاب غلاطیان باب 3 جمله 10 آمده است : زیرا جمیع آنانی که از اعمال شریعت هستند، زیر لعنت می باشند زیرا مکتوب است: «مَلعون است هر که ثابت نماند در تمام نوشته های کتاب شریعت تا آنها را به جا آرد.»

همچنین در غلاطیان باب 3 جمله 13 چنین آمده است: مسیح، ما را از لعنت شریعت فدا کرد چونکه در راه ما لعنت شد، چنانکه مکتوب است «ملعون است هر که بر دار آویخته شود.»

از نظر مسیحیت، شریعت‌ همه‌ را به‌ موت‌ محکوم‌ نموده‌ است‌. و از آنجا که‌ بهای‌ گناه‌ انسان های معتقد به مسیح، پرداخت‌ گردیده‌ است‌، آنها بدون انجام دادن دستورات خداوند، در نزد خدا پاک‌ و بی‌گناه‌ محسوب‌ می شوند.!!!

آن ها معتقدند، انسانها ذاتا گناهکار هستند، و بایستی‌ مجازات‌ شوند. ولی عیسی مسیح در برابر خداوند ایستاد و گفت که به جای آنها مجازات اعدام را متحمل خواهد شد.

از دیدگاه مسیحیت، حضرت عیسی مسیح،‌ معتقدین به فرزند خدا بودن خود را از لعنت‌ شریعت‌ فدا کرده است و خودش لعنت شده است.!!

در این راستا آن ها حتی به پیامبر بزرگ الهی، حضرت ابراهیم (ع) نیز توهین می کنند و می گویند:به‌ دلیل‌ وجود لعنت‌ شریعت‌،  ابراهیم‌ آن‌ برکت‌ موعود را دریافت‌ ننمود. 
گفتنی است، هر دو فرقه بنا به دستور تشکیلاتی، برای نابودی فرهنگ اسلامی مسلمانان ایران دست به کار شده اند. عرفان حلقه به صورت مزورانه و با استفاده از آیات قرآن کریم و فرقه منحرف مسیحیت نیز با استفاده از جملات تحریف شده کتاب مقدس، در این مسیر سیاه و شوم قدم برمی دارند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۶
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی