رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

به گزارش انجمن رهپویان هدایت : کریس کلونینجر که یکی از اعضای اصلی و موثر در سازمان تبشیری مجمع بین المللی آموزه های مذهبی مسیحیت است، به مدت 18 ماه در دفتر مرکز دفاع پنتاگون فعالیت کرد. به دنبال آن به تگزاس بازگشت و به عنوان مشاور مشغول به کار شد.

وی پس از 4 سال در تگزاس به پیت مارویک در آتلانتا نقل مکان کرد جایی که وی به عنوان رئیس شرکت تا زمان الحاقش به افلاک در کلمبوس در سال1992،کار می­کرد. کریس و همسرش لیزا که یک معلم فعال در زمینه ترویج مسیحیت بود، بین کلمبوس و منزل دومشان در آنجل فایر واقع در نیو مکزیکو در رفت و آمد هستند.

کلونینجر که عضو آکادمی آمار در آمریکا است در سال 1967زمانی که در حال تحصیل در مرکز کول آر بی بود به جرگه تبشیری ها درآمد. سپس در دانشگاه تگزاس ثبت نام کرد و به طور فعال به عنوان افسر نیروی هوایی آمریکا از سال73-1971 مشغول به کار شد.

کریس کلونینجر که رئیس انجمن تحقیق از ایالت جرجیا، تگزاس و نیو مکزیکو و عضو هیئت مدیره مجمع از سال 2011 می باشد کمیته تحقیق و کمیته انتصاب اعضای مجمع نیز بر عهده وی گذاشته شده است.

وی از سال 2003 پشتیبانی از مجمع بین­المللی را پذیرفته است، مدیر مسئول، مدیر امور مالی و عضو هیئت مدیره شرکت چند ملیتی بیمه افلاک و سرپرست مستقل دو شرکت عمومی چند ملیتی به نام­های تاپرور و تی سیس، است.

او از طریق ترجمه آثار تالیفی به بیش از 70 زبان زنده دنیا، توانسته است به عنوان حلقه واصل دولت صهیونیستی آمریکا و سازمان تبشیری مذکور نقش خود را به خوبی ایفا کند.

مجمع تبلیغی مذکور، توانسته است با دلارهای تزریقی از پنتاگون و دیگر سازمان های جاسوسی آمریکایی دانشگاهی با مساحت 32 هکتار در چاتانوگای تنسی تاسیس کند که شامل کلاس­های بزرگی برای آموزش روش استنتاجی کتاب مقدس، خوابگاه­های دانشجویی و اتاق­های استراحت برای مهمانان در برنامه­های آموزشی و همایش­ها می­باشد.

بعلاوه این مجموعه دارای استودیوی ضبط برنامه­های رادیویی و تلویزیونی و همچنین کتابخانه­ای شامل تمام نشریات و کتب مجمع و آشپزخانه­ای جهت تهیه غذای روزانه مصرفی می­باشد.

این مجمع یکی از سازمان­های بین­المللی تبلیغ و ترویج مسیحیت صهیونیستی با بیش از 40 سال سابقه فعالیت تبشیری است که در سال 1970 پایه­گذاری شده و دامنه فعالیت­های خود را در بیش از 150 کشور مختلف دنیا گسترش داده است.

گفتنی است این مجمع به طور صریح مهمترین دیدگاه خود را«محقق ساختن سلطه مسیحیت و رسیدن به هدف و ایجاد پیروان مسیح در تمامی ملت ها و در سرتاسر جهان» برشمرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی