رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه فروردين ۲۴ ۱۳۹۴، ۰۴:۲۵ ب.ظ

منع"ظلم ستیزی" در آموزه های فرقه ضاله بهائیت

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، "کتاب اقدس" که به عنوان احکام بهائیان تیره بخت توسط "حسینعلی بهاء" نوشته شده، پر از بیهوده گویی هایی است که نویسنده هم اگر نظری دقیق در آن می افکند، باید از گفته های خود شرمنده می شد.

ارائه احکامی عجیب و غریب و بی پایه که هر یک، از جایی نمونه برداری شده، نشان از بی سوادی و عوام فریبی شخصی است که مهره دست زیاده خواهانی چون روس تزار، انگلیس و آمریکا شده و بعد از رفتن به کشور فلسطین، زمینه سازی قابل توجهی را برای استقرار صهیونیست های غاصب در این منطقه اسلامی کرد.

"حسینعلی بهاء" در این کتاب به موضوعات متنوعی متعرض شده که هر کدام از آنها به نوبه خود جای بسی بحث و گفتگوی عقلی و فقهی دارد؛ اما نکته قابل توجه آن است که بر خلاف اصل تحری(جستجوی) حقیقت- یکی از اصول دوازده گانه "عباس افندی"-، اجازه تحقیق و مطالعه پیرامون این احکام سست مایه، به بهائیان داده نمی شود.

یکی از احکام مورد مناقشه کتاب اقدس- که البته در فرقه های دیگر هم شبیه آن وجود دارد-  مبحث "نحوه برخورد با زمامداران" است که متعاقب پذیرش و اطاعت از دستورهای وارده مرتبط در هر دین و آئینی، نتایج جالب توجه- و البته متفاوتی- به بار می آید.

در ص 24 س 14 از کتاب اقدس بهائیان آمده که:" هیچ کس حق ایراد بر کسانی که به مردم حکومت می کنند ندارد. واگذارید ایشان را به آنچه نزد آنان است و به دل ها توجه کنید."

مطابق این حکم الزام آور برای بهائیان نگون بخت، آنها باید از حاکمان- صرف نظر از عادل یا ظالم، حق یا باطل بودن و ... - اطاعت بی چون و چرا داشته باشند و حتی کوچک ترین ایرادی هم بر عملکرد آنها نگیرند.

در صورت پذیرش فرقه ضاله بهائیت از سوی فردی و -به فرض محال- حاکم شدن قوانین بهائی در نقطه ای از جهان، در صورتی که دولتی ظالم به جان، مال،‌ ناموس، آزادی و ... بهائیان تجاوزی کند، مطابق با این جمله از کتاب "اقدس"، هیچ ایرادی از اشخاص پذیرفته نیست و باید تن به هر خواری و خفتی بدهند.

نتیجه ای که می توان از این نوع مواجهه با زمامداران گرفت، ‌این است که "ظلم ستیزی" هیچ جایگاهی در این فرقه ضاله ندارد و به نظر می رسد، این حکم برای جلوگیری از هر گونه جنبش و حرکت اغنام الله(بهائیان)- در صورت بیداری و اطلاع از دروغین بودن این فرقه-، وضع شده است.

در تشابهات بین فرقه ای در این زمینه، می توان به اعتقادات فرقه گمراه"وهابیت" در اطاعت از سلاطینی که از آن به" اولوا الامر" تعبیر می کنند، اشاره کرد که آنها نیز، حق هیچ گونه حرکتی علیه سران فرقه را ندارند.

علاوه بر این، مطابق کتاب مقدس فرقه مسیحیت تبشیری -که امروزه آلت دست مستکبران جهانی قرار گرفته-، نیز مسیحیان باید از دولت ها اطاعت کنند؛ که البته اجرای این دستور در عمل، بستگی به محل اجرا دارد و اگر در کشورهای غربی باشد، این اطاعت مطلق است؛ اما در کشورهای اسلامی مخالف نظام سلطه، نیازی به اطاعت نیست و حتی علنا با گروهک های معاند آن کشورها، همکاری می کنند.

گفتنی است، علیرغم دستور "حسینعلی بها" و "بیت العدل" بهائیت مبنی بر عدم دخالت در امور سیاسی، فرقه گمراه بهائیت به دستور اربابان غربی و صهیونیست خود در فتنه آمریکایی- صهیونیستی 88 حضور فعال و پررنگی داشت و بهائیان جاسوس،  به صورت آشکار هر چه در توان داشتند، برای مقابله با اسلام و نظام اسلامی به کار گرفتند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی