رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت، در دو بخش گذشته، گوشه ای از فعالیت های فرقه غیرقانونی جماعت ربانی در ارتباط با تاسیس و تجهیز کلیساهای خانگی، ذکر شد.

نگاهی به تاریخچه تاسیس کلیسای غیر قانونی جماعت ربانی و سیر دگرگونی های آن نشان می دهد، که پایه‌ریزی کلیسا، در خانه ست یقنظر- بنیانگذار فرقه که به عنوان پدر آن شناخته می شود-  صورت گرفته و در واقع جرقه استفاده از کلیسای خانگی در این فرقه از همان ابتدای تشکیل آن زده شده است.

محتوای کتاب هایی که به صورت غیر قانونی و خارج از چرخه معمول نشر کتاب، توسط این فرقه چاپ و توزیع شده، روش راه اندازی کلیساهای خانگی، و اداره آن، جزئی از آنها به حساب می آید.

مطاابق با جزوه "شراب تازه" -که بر پایه کتابی به همین نام تکثیر شده و مواردی از آن نیز در قبل تبیین شد-  نویسنده به ریزش اعضای کلیسا و رفتن بدون بازگشت آنها سخن گفته و راه فرار از این معضل روز افزون را روی آوردن به تشکیل کلیساهای غیر قانونی خانگی می داند.

نویسنده در بخشی به عنوان ادعای خود به آماری جالب اشاره دارد. بر این اساس طبق نظرسنجی که در سال 1990 درباره میزان علاقه مندی به کلیسا، از جوانان آمستردام هلند- که امروزه به عنوان مهد اسلام ستیزی در اروپا شناخته می شود-، به عمل آمده، 99 درصد آنها اظهار ناخشنودی کرده و تنها یک درصد آنها جواب مثبت داده بودند.

نارضایتی هایی از این دست و گسترش روز افزون روی آوردن مردم کشورهای مسیحی نشین به دین مبین اسلام، دنیای غرب را به تکاپو برای رهایی از وضعیت بحرانی پیش رو، انداخته و به هر شکل ممکن حتی بهره‌گیری از روش های غیر انسانی- مانند: اهانت به مقدسات مسلمانان و اعمال محدودیت برای آنان- به مقابله آشکار با دین اسلام می پردازند.

در بخشی از جزوه "شراب تازه"، به یاس و سرشکستگی مراجعین به کلیساهای ساختمانی اشاره کرده و دلیل تلویحی آن از نظر نویسنده، مطابق نبودن عملکرد شبانان و مسئولین کلیساها با آنچه می گویند، ارزیابی می‌شود.

به اعتقاد نویسنده، چهار کشور آلمان، انگلیس،‌آمریکا و ایتالیا، ‌فعالیت ها و اقدامات گسترده ای برای انتقال الگوی کلیسایی خود به سایر ملل انجام داده اند، ‌اما همین چهار کشور در مقابل چشمان نظاره گر جهانیان،‌ روی یکدیگر تیغ کشیدند و به جنگ پرداختند.

همین جنگ و خونریزی ها توسط کشورهایی که خود را الگوی دیگران برای پیروی از مسیحیت معرفی می کردند، هویت واقعی فرقه مسیحیت و کلیسا را فاش کرد و باعث گریزان شدن بیش از پیش مردم از این مسلک و آئین شد.

رشد تکثیر شونده، الگویی است که در این کتاب به آن توصیه شده و در واقع تولد قارچ گونه کلیساهای خانگی و سلولی مد نظر نویسنده بوده است.

بنا به نظری که وجه غالب این کتاب را تشکیل می دهد، کلیسای خانگی به عنوان کلیسای سلولی شناخته شده و کلیسای ساختمانی یا جماعتی، را یک ساختار عجیب و ثمره ازدواج موش- واحد سلولی- با فیل-کلیسای همایشی یا خیلی بزرگ- معرفی می کند.!

در حالی که مسیحیان، کتاب مقدس – مجموع عهد عتیق و عهد جدید- را به عنوان اساس پذیرش اعتقادات خود می دانند، نویسنده تلفیق اصول و قواعد دو عهد را مشکل آفرین می داند.

گفتنی است این نویسنده، ‌اولین شخصی نیست که خود را مبرا از عهد عتیق معرفی می کند؛ چرا که به دلیل خشونت های وحشیانه ای که در این عهد ذکر شده و مورد قبول مسیحیان نیز است، همه آنها خود را شرمنده از آن می دانند و سعی در فرافکنی و فرار از واقعیت ضد انسانی کتاب مقدس را دارند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۲
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی