رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه ارديبهشت ۲۹ ۱۳۹۳، ۱۰:۱۴ ب.ظ

نونهال ایرانی ، طعمه جدید سازمان ایلام

به گزارش انجمن رهپویان هدایت :با توجه به اینکه پایه های اساسی تشکیل شخصیت انسان ،درسنین کودکی و نوجوانی صورت می گیرد وازطرفی تعداد قابل توجهی از جمعیت ایران را این گروه تشکیل می دهند ، این موضوع نزد این جریان اهمیت مضاعفی پیدا کرده است و متناسب با این پتانسیل قوی ، هدف گذاری خود را به سوی این گروه قرار داده است .

 

 

 یکی ازسازمان های تبشیری که دراین زمینه فعالیت قابل توجهی دارد ،سازمان تبشیری ایلام است .این سازمان که عمده ماموریت خود را از خاستگاه جریان صهیونیسم بین الملل(انگلیس)، دریافت می دارد ، برنامه پیچیده و گسترده ای را برای تسخیر اذهان کودکان مسلمان ایرانی به کار گرفته است .

مسیحی کردن کودک مسلمان ایرانی قبل از بلوغ ،از اهداف سیاه اعلام شده توسط این سازمان می باشد و برای رسیدن به این هدف ،از روشهای متنوع و به روزی استفاده می کند .از جمله این روش ها می توان به آموزش و تربیت هدفمندکودک از طریق امپراتوری رسانه ای غرب ،و استفاده از ظرفیت بی بدیل مهد کودک ها ومدارس اشاره کرد .

نگاهی به سرودهایی که در میان کودکان رواج دارد و غالبا برای بازیهای کودکانه ودرکودکستان ترویج می شود، عمدتا محتوایی غیردینی و پوچ دارند و تلاش برای ترویج جشن کریسمس و بابانوئل میان خانواده های مسلمان، جزئی از همین پروژه تسخیر فرهنگی است.همچنین نفوذ به درون مدارس ایران، خصوصا ارتباط گیری بادانش آموزان دوره ابتدایی،اهمیت بسیار بالایی برای جریان مذکور دارد .

اهمیت این گروه برای فرقه مسیحیت صهیونیستی تا جایی است که برای آن ،یک سایت اینترنتی مجهز و مختص کودکان با مدیریت سازمان ایلام طراحی کرده است . نگاهی به محتویات سایت نشان می دهد که هدف اصلی آن ، تغییر فرهنگ اسلامی – ایرانی کودک مسلمان ایرانی است. در این سایت ،روش های جذب کودک ایرانی به مسیحیت ،اصولا بر 6 محور تلویزیون ، کتاب ، نقاشی ،کاردستی، بازی وسرود استوار است . در بخش تلویزیون،کارتون هایی تخیلی با طراحی نو و متناسب با روانشناسی کودک ،ارائه می گردد که هدف نهایی از تماشای آنها،تغییر بنیاد مذهبی کودک و پایه گذاری بنای مسیحیت صهیونیستی بر روی بنیه ای سست وبی هویت است . دربخش های دیگر نیزتبشیر ودرونی کردن عقایداولیه مسیحیت ازطریق کتاب و نقاشی و بازی، به وضوح قابل تجزیه وتحلیل است.

گفتنی است ، سازمان تبشیری ایلام ، تنها اجرای بخشی ازبرنامه های سیاه این جریان،درحوزه کودک و نوجوان را برعهده دارد و شبکه های ماهواره ای وابسته به این جریان ودیگر سازمان های تبشیری و حتی کلیساهای ساختمانی نیز ، در پیشبرد این پروژه ،نقش به سزایی را ایفا می کنند .  

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۹
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

راه های مقابله با این سازمانها چیست و مسولین برای مبارزه با انها چه کرده اند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی